י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"בכוחו של הרב'ה - זה ימשיך"

ניצני האחדות בחצר גור: "אם כולם ילכו יחד - נצליח מעל הטבע"

לראשונה: המנכלי"ם הגדולים של גור שהתאחדו - מדברים מול החסידים והנגידים על האחדות וההוראה של הרבי • להפתעת המשתתפים, אורח הכבוד בכינוס היה מנכ"ל המרכז העולמי • 'בחדרי חרדים' עם ההקלטות מהכינוס ההיסטורי והפרגונים ההדדיים של בורנשטיין ליוסקוביץ

המנכלי"ם בנאומם אמש בכינוס האיחוד בגור. צילום: באדיבות המצלם
המנכלי"ם בנאומם אמש בכינוס האיחוד בגור. צילום: באדיבות המצלם

האיחוד הגוראי ממשיך: אמש (מוצאי שבת) התכנסו עשרות מנגידי גור באולם 'בית מלכה' בירושלים, לערב הכרת הטוב של 'איחוד מוסדות גור'.

להפתעתם, הנואם המרכזי באירוע היה דווקא יהונתן בורנשטיין, מנכ"ל המרכז העולמי - בית מדרש הגדול של גור - הארגון הגוראי העוצמתי שנחשב עד לא מזמן למתחרה הגדול של ה'איחוד'.

הסיבה להשתתפות החריגה היא הוראה שהגיעה מהאדמו"ר מגור לשני מנכ"לי הארגונים לשתף פעולה בשורת מיזמים ולהגדיל את השלום בתוך החסידות.

כפי שנחשף ב'בחדרי חרדים' בשבוע שעבר, אף יצאו יהונתן בורנשטיין ולייבל יוסקוביץ', מנכ"ל האיחוד, למסע התרמה משותף בארצות הברית.

כאמור, אתמול בערב נראו ניצני האחדות לראשונה גם בארץ, עם משאו המרכזי של מנכ"ל ביהמ"ד באירוע של האיחוד.

בתחילת נאומו שיבח בורנשטיין את ידידו יוסקוביץ', מנכ"ל איחוד מוסדות גור "שעושה ימים ולילות למען גור, למען המוסדות ולמען כ"ק האדמו"ר".

מנכ"ל ביהמ"ד הוסיף ודיבר בשבח הפעילות של האיחוד, שמסייע לכל ילד ולכל משפחה בגור, בשורת מיזמי חסד.

בהמשך עמד בהתרגשות על האחדות עם ה'איחוד': "רבותי, אם כולם יהיו באחדות יעבדו באחדות, יעשו הכל למען המוסדות, למען הרבי, למען התורה, למען הבית מדרש, למען כולם, נצליח שלא על פי דרך הטבע. השם יעזור לכולנו שיהיה לנו סייעתא דשמיא ובהצלחה".

חברו יוסקוביץ', מנכ"ל האיחוד, דיבר בשבח ידידו מנכ"ל הבית מדרש: "בראשות חברי הנהלת הבית מדרש והאיחוד מוסדות גור, מי שנמצא כאן ומי שלא, וידידי היקר רב יהונתן בורנשטיין".

עוד הוא הוסיף: "את החלק של אמונת צדיקים דיברתם בנאום הקודם, ואין לי מה להאריך. בחלק של לשבח, אין לי מה לשבח אותו, כולם מכירים אותו - הוא 'הבולדזור האמיתי', שעושה רצון צדיק בשלמות ובאמנות המון שנים כפשוטו".

בהתייחס לאחדות הוסיף מנכ"ל האיחוד: ''בימים הקרובים תצא הודעה מסודרת לציבור, בנושא של ההתאחדות של הבית מדרש יחד עם איחוד מוסדות גור. אני רק מקווה שבסייעתא דשמיא ובכוחו של הרב'ה, כוחו של צדיק זה ימשיך כפי שזה התחיל בשבוע האחרון, בכזו אחדות בכזו ידידות. אני בטוח שזה ימשיך הלאה".

 

איחוד מוסדות גור לייבל יוסקוביץ יונתן בורנשטיין הרבי מגור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד