י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
יוזמת סגן השר החרדי

רפורמת טיפולי השיניים לקשישים: עקירה ב-68 שקל

בשבוע הבא תיכנס לתוקף רפורמת השיניים לקשישים שיזם סגן השר ליצמן | ההערכה: מעל 400 אלף ינצלו את הסבסוד | "הקשישים הוזנחו ומחקרים מראים כי רבים מהם ויתרו על טיפולי שיניים בגלל חוסר אמצעים", כך ד"ר חגי סלוצקי

רפורמת טיפולי השיניים לקשישים: עקירה ב-68 שקל
pixabay

רפורמת טיפולי השיניים לקשישים: תותבת ב-306 שקלים, עקירה ב-68 שקלים.

בשבוע הבא תיכנס לתוקף רפורמת השיניים לקשישים. ההערכה: יותר מ-400 אלף מהם ינצלו את הסבסוד. "הקשישים הוזנחו, הפורמה תשנה את זה". את הדברים מפרסם לראשונה, כתבת הבריאות של 'ישראל היום', מיטל יסעור בית-אור.

תכנית טיפולי השיניים לקשישים, שיזם סגן שר הבריאות יעקב ליצמן, תצא לדרך בשבוע הבא עם תחילת השנה האזרחית החדשה ותיתן לראשונה מענה לנושא הטיפול בשיניים בקשישים.

מדובר בטיפולים יקרים, לרבות כתרים ושיניים תותבות, שיהיו מחוץ להישג ידם. כעת בני 75 ומעלה יוכלו לקבל אותם בהשתתפות עצמית במסגרת קופות החולים. ההערכה היא שיותר מ-400 אלף קשישים ינצלו את הטיפולים.

הרופא הראשי של כללית סמייל ד"ר חגי סלוצקי אומר כי "הרפורמה חשובה לאוכלוסיית הקשישים הן בהיבט הרפואי והן בהיבט החברתי. הקשישים הוזנחו ומחקרים מראים כי רבים מהם ויתרו על טיפולי שיניים בגלל חוסר אמצעים. רק שבעה אחוזים מהם מגיעים לטיפולים. זה נתון מדאיג, שהרפורמה אמור לשנות".

רופא שיניים שיניים תותבות טיפולי שיניים עקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד