י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
יוצאים לבחירות

נתניהו אופטימי: "בלי הפרזה, יש לנו הישגים"

אחרי ההכרזה על יציאה לבחירות, כינס נתניהו את ישיבת הסיעה ואמר, "הממשלה תשלים ארבע שנים מלאות של כהונה עם הישגים כבירים. הפכנו את ישראל לכוח עולמי עולה, אין פה שום הפרזה"

נתניהו אופטימי: "בלי הפרזה, יש לנו הישגים"
נתניהו כשר ביטחון בוועדת חוץ וביטחון צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

הדרמה פוליטית בכנסת: ראש הממשלה ויו״ר הליכוד בנימין נתניהו התייחס בפתח ישיבת סיעת הליכוד להליכה לבחירות שיתקיימו בחודש ניסן וטען "הפריחה שלנו היא בשיא של כל הזמנים".

נתניהו אמר לנוכחים, "אני בא לכאן מישיבת ראשי מפלגות הקואליציה. אנחנו הסכמנו פה אחד להגיש חוק לפיזור הכנסת וללכת לבחירות בתחילת אפריל. הממשלה תשלים ארבע שנים מלאות של כהונה עם הישגים כבירים. הפכנו את ישראל לכוח עולמי עולה, אין פה שום הפרזה".

רה"מ מנה בדבריו את ההישגים שרשם בקדנציה החולפת, "הפריחה המדינית שלנו היא בשיא של כל הזמנים וכמובן הברית עם ארה״ב מעולם לא הייתה חזקה יותר, אני מזכיר לכם את ההחלטה ההיסטורית שעברה בקדנציה הזאת של הנשיא טראמפ להכיר בירושלים כבירת ישראל ולהעביר את השגרירות האמריקנית אליה. בתחום הצבאי - ישראל מדורגת ככוח השמיני בעולם. זה בלתי יאומן. זה קורה כי אנחנו מטפחים בשיטתיות את עוצמתו של צה״ל ואת עוצמתם של הגופים הביטחוניים - המוסד והשב״כ - שמפליאים לעשות למען ביטחון ישראל במבצעים נועזים".

"אנחנו ממשיכים ביד רמה למנוע את ההתבססות הצבאית של איראן בסוריה", אמר ראש הממשלה. "אנחנו עומדים לסיים את פירוק נשק המנהרות שחיזבאללה השקיע בו כל כך הרבה, כמו שאנחנו עומדים לסיים את נטרול נשק המנהרות שהחמאס השקיע בו כל כך הרבה. צה״ל ערוך ומוכן לכל תרחיש ואני מנצל את ההזדמנות להצדיע שוב למפקדי וחיילי צה״ל ששומרים עלינו 24 שעות ביממה ו-365 ימים בשנה".

באשר לתחום הכלכלי והחברתי אמר נתניהו, "יש לנו הישגים כבירים. בארבע שנים האחרונות הצמיחה הכלכלית של ישראל הייתה בקצה העליון של מדינות המערב, באותה מידה הורדנו את האבטלה לשפל של כל הזמנים והורדנו את הפערים בין עשירים לעניים לרמה הנמוכה ביותר מזה 20 שנה. זאת תוצאה של מדיניות. שכר המינימום הגיע לשיא של כל הזמנים והוא גבוה יותר מהרבה מדינות במערב. השכר הממוצע במשק עלה. כל זאת בזכות המדיניות הכלכלית-חברתית שאנחנו מובילים".

"בכל תחום יש לנו הישגים כבירים", סיים נתניהו. "יש לנו עוד הרבה דברים לעשות, עוד לא סיימנו אותם, אבל בעזרת השם ובעזרתכם אנחנו נסיים אותם. בעזרת השם ובעזרתכם אנחנו ננצח. הקואליציה הנוכחית זה בעיניי הגרעין, הבסיס, לקואליציה הבאה. אנחנו באים לבקש מנדט ברור מהבוחר להמשיך להוביל את מדינת ישראל בדרך שלנו. הדרך הזאת עשתה רבות לאזרחי ישראל והדרך הזאת תעשה רבות לטובת מדינת ישראל. בעזרת השם ובעזרתכם - נצליח".

בנימין נתניהו הליכוד ישיבת סיעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד