י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בדיון המכריע

נציג 'כולנו' הפתיע: "אנחנו עם לומדי התורה"

בדיון של ראשי המפלגות אצל יו"ר הכנסת שקבע את מועד הבחירות, הועלה תחילה התאריך כ"ו אדר ב', אולם בעקבות דרישת השר בנט, גפני וליצמן, אליהם הצטרף במפתיע גם יו"ר סיעת 'כולנו', נדחה התאריך בשבוע כשהסיבה היא חופשת בין הזמנים 

נציג 'כולנו' הפתיע: "אנחנו עם לומדי התורה"
רועי פולקמן צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

הבחירות שהוקדמו ויתקיימו בעוד 105 ימים, רק לאחר שעשרות בחורי הישיבות יצאו לחופשת 'בין הזמנים', כאשר התאריך הספציפי שנקבע - ד' ניסן, היווה חלק ניכר בהחלטת ראשי המפלגות, כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

בישיבת ראשי הסיעות שהתקיימה אתמול (שני) בלשכתו של יו"ר הכנסת יואל אדלשטיין, ניסו ראש הממשלה ויו"ר הכנסת להקדים את המועד בשישה ימים ל-2 באפריל (כ"ו אדר ב').

אלא של'בחדרי חרדים' נודע כי מי שהתנגד למהלך, הוא יו"ר 'הבית היהודי' חה"כ נפתלי בנט, שזכה לתמיכתם של ראשי המפלגות החרדיות משה גפני ויעקב ליצמן, כאשר בנט מסביר כי הוא מעדיף לאחר את המועד, כדי שבחורי הישיבות יהיו בבין הזמנים של חופשת פסח.

בנט הסביר כי רוב עיסוק המפלגה הוא מערך ההסעות של בחורי הישיבות מכל הארץ, אשר הם לוקחים חלק פעיל במטות, ומסייעים בהוצאת המציבעים לקלפיות והשינוי במועד מקל עליהם את ההיערכות הכבירות ליום הבוחר.

חברי הכנסת, ראשי הסיעות הופתעו לקבל תמיכה לתאריך, דווקא מיו"ר סיעת 'כולנו' בכנסת, חה"כ רועי פולקמן, שאמר לסובבים: "אנחנו עם לומדי התורה, אם אפשר לדחות את המועד כדי שהם יוכלו ללמוד עוד שבוע, אנחנו תומכים".

חברי הכנסת צפויים לאשרר את פיזורה בשלוש קריאות ביום רביעי ולצאת לפגרה בת שלושה וחצי חודשים, במהלכה יעמלו קשות כדי לחזור אליה.

רועי פולקמן לומדי התורה בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד