י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
האם הפילוג בערים ישפיע על הארצי?

בכיר ב'אגודה' ל'בחדרי': "מוכנים ל-50 - 50"

פחות מ-24 שעות להכרזה על הבחירות ובמפלגות השונות כבר החלו להיערך ליום הבחירות | גם המפלגות החרדיות מבקשות להתרענן בהזדמנות זו ולאור ההתפתחויות עם היוודע תוצאות הבחירות המוניציפליות | ברקע המפגש בין גפני לליצמן יש מי שמנופף בהצעה • האם 'דגל' תסתפק?

בכיר ב'אגודה' ל'בחדרי': "מוכנים ל-50 - 50"
גפני וליצמן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בעוד המערכת הפוליטית עדיין מוכה בהלם מהחלטת ראש הממשלה לצאת לבחירות בזק, נראה כי הנושא שיעסיק את ראשי המפלגות החרדיות הוא דווקא המשך התנהלות סיעת 'יהדות התורה'.

לאחר שבבחירות המקומיות נרשם פיצול חרדי כואב שנמשך גם בימים אלה בכמה וכמה ערים, ב'דגל התורה' מבקשים לשכפל את ההישגים הללו גם בבחירות לכנסת ומבהירים כי חלוקת ה-60-40 אחוז לטובת החסידים לא תימשך עוד וגם 'אגודת ישראל' ככל הנראה הפנימה זאת.

בכיר בסיעת 'אגודת ישראל' אומר בשיחה עם 'בחדרי חרדים', כי כאות שלום יסכימו לחלוקה מחודשת של 50 - 50 בצורת ריצ' - רץ', כאשר אחד מנציגיהם יאלץ להיפרד ממקומו.

נציין כי נושא יו"ר הסיעה והמקום הראשון לא עלה על סדר היום, אך בוודאי יעלה בהמשך, לאחר שהוכח בכמה מערי המפתח כי כוחה של 'דגל התורה' גדול יותר משל הסיעה החסידית, בהן ירושלים וחיפה.

הדברים מגיעים לאחר שאתמול (שני) נועדו סגן השר יעקב ליצמן וחה"כ משה גפני ודנו בהמשך שיתוף הפעולה בין הסיעות, כאשר השניים סיכמו להיפגש שוב לישיבה נוספת.

בתום הפגישה נמסר כי השניים סיכמו על קיום פגישה נוספת בימים הקרובים ולקיום הידברות על מנת להגיע לסיכומים לקראת הבחירות הקרובות שיובאו בפני מוסדות המפלגות ולהכרעת גדולי ישראל.

אגודת ישראל דגל התורה יעקב ליצמן משה גפני חלוקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד