י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

במקום מתנה נדושה: מתנה מתוקה

לפחות פעם בשנה יש לנו הזדמנות לפנק אדם קרוב, קולגה או חבר טוב • זה קורה גם באותו תאריך (והוא לא מפתיע מחדש בכל שנה), וכשהיום הזה מגיע מופיעות גם הדילמות: איזו מתנה נקנה ואיך נגיד לחתן או לכלת יום ההולדת עד כמה הם חשובים ומוערכים? ואיך בוחרים מתנה בלי לבזבז זמן יקר על חיפושי חניה ואיתור המתנה המושלמת?

במקום מתנה נדושה: מתנה מתוקה
עיצובי שוקולד צילום: רוי שוקולד

לפחות פעם בשנה יש לנו הזדמנות לפנק אדם קרוב, קולגה או חבר טוב. זה קורה גם באותו תאריך (והוא לא מפתיע מחדש בכל שנה), וכשהיום הזה מגיע מופיעות גם הדילמות: איזו מתנה נקנה ואיך נגיד לחתן או לכלת יום ההולדת עד כמה הם חשובים ומוערכים? ואיך בוחרים מתנה בלי לבזבז זמן יקר על חיפושי חניה ואיתור המתנה המושלמת?

במקום מתנה נדושה: מתנה מתוקה

עוד ארנק, בושם או ספר, או אולי תווי קנייה שלא באמת יספיקו לרכישה בחנות הבגדים המועדפת עליה? אין ספק שמבחר המתנות הולך ואוזל, וגם זרי הפרחים, ססגוניים ויפים ככל שיהיו, לא באמת עושים את העבודה. הסיבה, אגב, נעוצה בפרטים הקטנים: הזר הצבעוני לא באמת עושה שום דבר. הוא עומד שם בפינה בלי להועיל במאומה, ואחרי כמה ימים הוא מוצא את דרכו אל הפח.

אז הפתרון שלנו? ותרו על פרחים ריחניים שנעלמים בלי שישאירו כל מזכרת, וגם על מתנות שייעלמו בארון. החליפו אותם במארז מתוק, ולא, אנחנו לא מדברים על סלי השוקולד עם הצלופן הזול והשוקולד המסחרי של פעם (לא שיש בהם משהו רע בהכרח, כן?).

עיצובים בשוקולד- קרדיט: רוי שוקולד

פרלינים, טראפלס וברכות אישיות

אז על מה אנחנו כן מדברים? על מארזים מהודרים יותר, למשל מארז קרטון בעיצוב מיוחד או קופסת פח יוקרתית. בתוכם אפשר לשלב טראפלס בטעמים שונים, פרלינים עם מילויים באמת מפתיעים, ואפילו שוקולד גדול על מקל שעליו תכתבו ברכה אישית משלכם, מטקסט קליל כמו "40 זה ה-30 החדש" ועד לנגיעות ציניות או לבדיחות פרטיות משלכם. בקיצור, כל האפשרויות פתוחות כשמדובר בשוקולד, והאמת היא שכולנו אוהבים שי מתוק, בטח אם הוא עשיר ומגוון מאוד.

משלוחים עד הבית או המשרד

הזכרנו את האתגר הגדול שמוכר לכל מי שמנסה לתמרן בין עבודה, משפחה, בית ואולי גם לאפשר זמן פנוי. למשהו אחר. אתם בוודאי מכירים את השיטה שהשתלטה על כל חלקה טובה בחיינו: קניה מרחוק. אם כן, כמו שאתם נעזרים ברשת כדי לקנות בגד חדש או ספר שחיכיתם לו זמן רב, גם מארזים מתוקים תוכלו להזמין דרך האינטרנט או הטלפון.

יש לפתרון הזה המון יתרונות, מחיסכון אדיר בזמן, מוויתור על הסבל הנלווה לחיפושי החניה ועד ליכולת שלכם לבחור בדיוק את מה שאתם רוצים, בראש שקט ובלי לחץ, ואפילו להגדיר בעצמכם איזו ברכה אישית תופיע על המארז, על טבלת השוקולד או על כל מרכיב אחר במתנה האישית והעשירה הזו. 

הכנסו להזמנת משלוח ליום הולדת באתר ROY CHOCOLATE 

מפעל שוקולד ROY CHOCOLATE מייצר פרלינים וטראפלס במגוון מילויים וציפויים, עטופים במארז מרהיב ומותאמים אישית ללקוח

 

שוקולד מתנות יום הולדת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד