כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
המבצע הסתיים?

הקבינט בחזית הצפונית: הרסנו לחיזבאללה

חברי הקבינט מדיני-ביטחוני הגיעו לגבול הצפון, שם עקבו מקרוב אחר פעילות צה"ל לנטרול מנהרות הטרור | "חיזבאללה השקיע בזה הרבה ואנחנו הרסנו לו את זה", אמר ראש הממשלה

הקבינט בחזית הצפונית: הרסנו לחיזבאללה
חברי הקבינט בצפון צילום: לע"מ

"חיזבאללה השקיע בזה הרבה ואנחנו הרסנו לו את זה" אמר ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו, בביקורו יחד עם חברי הקבינט מדיני-ביטחוני בגבול הצפון, שם עקבו מקרוב אחר פעילות צה"ל לנטרול מנהרות הטרור שחצו מלבנון לשטח ישראל, במסגרת מבצע "מגן צפוני".

חברי הקבינט המדיני-ביטחוני שמעו סקירות על התקדמות המבצע ועל המצב בסוריה מהרמטכ"ל, ממפקד פיקוד הצפון ובכירים נוספים. בתום הסיור התקיים דיון קבינט.

"אנחנו פה בפיקוד צפון בסיור של הקבינט. צה"ל הציג בפנינו את הפעולות שלו ביחס לנטרול המנהרות" אמר נתניהו. לדבריו "המבצע הזה רובו ככולו מאחורינו. יש כאן עבודה יוצאת מן הכלל ששללה את נשק המנהרות מהחיזבאללה - הוא השקיע בזה הרבה, ואנחנו הרסנו לו את זה".

שר החינוך נפתלי בנט צייץ בטוויטר תמונה שלו עם שרת המשפטים שקד במסוק, וכתב "משהו חדש ממריא. סיור עומק במבצע 'מגן צפוני' בצפון. הכיוון טוב. הכוחות מבינים היטב את המשימה. חיזבאללה אינו פוסק לחרוש את רעתנו, ועלינו להיות יצירתיים ויוזמים על מנת לקטום את יכולותיהם".

שקד עצמה צייצה כי "החלק המהנה של ביקור הקבינט הערב בפיקוד צפון, היה לפגוש את החיילות שמשרתות שם. יש לנו על מי לסמוך". שקד צירפה תמונה שלה עם מעיל צבאי לצד חיילות, והוסיפה "תודה על המעיל. בזמני המעילים הצבאיים לא היו מפנקים כל כך".

מבצע מגן צפוני מנהרות חיזבאללה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד