ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
חולצו בשלום

דרמה בעיירה הערבית: חיילים נכנסו והותקפו

טיולית עם חיילים נכנסה בטעות לעיירה הפלסטינית ענבתא בהרי השומרון תושבים מקומיים ביצעו הפרות סדר, הקיפו את הטיולית ואף השליכו לעברה אבנים

דרמה בעיירה הערבית: חיילים נכנסו והותקפו
דובר צה

טיולית עם חיילים נכנסה בטעות לעיירה הפלסטינית ענבתא בהרי השומרון בחטיבה המרחבית מנשה, שם המקומיים החלו לבצע הפרות סדר, הקיפו את הטיולית ואף השליכו לעברה אבנים.

החיילים שהיו בתוך הטיולית, ביצעו ירי באוויר על מנת להניס את התוקפים. בסיוע המשטרה הפלסטינית, הטיולית עם החיילים יצאה מהכפר למחסום עינב מזרחית לעיר קלקיליה, על פי הדיווח ככל הנראה בליווי השוטרים הפלסטינים.

מצה"ל נמסר כי באירוע לא היו נפגעים, ונסיבות המקרה ייבדקו.

חילות החיילים ממחנה הפליטים קלנדיה

לפני כשלושה וחצי חודשים, טיולית צבאית ובה קצינה, ארבעה חיילים וחייל מיחידת קרק"ל, נכנסה בטעות למחנה הפליטים קלנדיה מצפון לירושלים, גם אז צעירים פלסטינים השליכו לעברם אבנים והתפרעו. כוחות מג"ב חילצו את הרכב לאחר ירי באוויר, קצינה ושני חיילי צה"ל נפצעו קל.

לפני כעשרה חודשים רכב צבאי ובו חייל וחיילת נכנס בטעות לג'נין - בשל טעות בניווט, הותקפו על ידי המון זועם, נפצעו באורח קל עד בינוני ונשקו של אחד מהם נגנב. שוטרים פלסטינים חילצו אותם ופועלים לאיתור הנשק. "היה פה אירוע עם פוטנציאל מסוכן מאוד שנגמר כך רק בזכות התפקוד של השוטרים הפלסטינים והתיאום מול המנהל האזרחי", אמר גורם צבאי.

כפר פלסטיני תקיפת חיילים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד