ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
הח"כית חשפה

זהו שם המפלגה החדשה של אורלי אבקסיס

לאחר שבבוקר חשפה את הלוגו שילווה את הקמפיין שלה, הערב חושפת אבקסיס את שם המפלגה ואת המצע הפוליטי שלה בראשי פרקים • כל הפרטים

זהו שם המפלגה החדשה של אורלי אבקסיס
הלוגו שילווה את הקמפיין של לוי צילום: מתוך הפייסבוק

לאחר שבשעות הבוקר (שלישי) פרסמה חברת הכנסת אורלי לוי-אבקסיס את לוגו המפלגה (סמל של סימן קריאה י.א), כעת חושפת אבקסיס פרטים נוספים על המפלגה שהיא מתכוונת להקים.

בהודעה שפרסמה בעמוד הפייסבוק שלה הערב כתבה ח”כ אורלי לוי-אבקסיס:

"עכשיו זה הזמן לדאוג שכל ממשלה שתקום כאן אחרי הבחירות, לא תזניח יותר את הנושאים החברתיים, אפילו אם הם משעממים אותה. עכשיו זה הזמן להחזיר את ישראל להיות מדינה שלא מפקירה את החלשים בה. עכשיו זה הזמן לבנות כאן גשר".

אבקסיס הוסיפה עוד כי מפלגתה תהווה "גשר בין אוכלוסיות שמוכרים להם כבר זמן רב מדי שהם צריכים לשנוא אחד את השני, שהם בוגדים או מושחתים. פיצול מסוכן שמונע מאיתנו להיאבק באויב המשותף: אינטרסנטים ציניים שנהנים מהשיסוי ההדדי ומהחלוקה הנוחה לקופסאות".

"גשר בין הווה שנתקע במונחי עבר של ימין שמאל מרכז לעתיד שהוא צמיחה אמיתית, כזו שפוגשת את כולם וסוגרת פערים בלתי נתפסים בין כל הקבוצות בחברה הישראלית".

"ויש עוד משמעות אחת שלי אישית חשובה מאד", הוסיפה: "גשר הייתה שם המפלגה של אבא שלי. האיש שלימד אותי שאף אחד לא עושה לנו טובה שאנחנו משמיעים את הקול שלנו, שהממסד הישראלי אינו נחלתם של החזקים אלא של כלל האזרחים, ושפוליטיקה היא שליחות שיש להתייחס אליה ביראת קודש".

עוד ציינה אורלי לוי-אבקסיס:"בחירות 2019 הן הזדמנות היסטורית ליישם בישראל סדר עדיפות חברתי חדש. להחזיר אותה להיות מדינה שמתקנת עוולות ומטפלת בהזנחה של שנים. זה אפשרי וזה תלוי רק בנו".

יצוין כי אבקסיס נחשבת להפתעת הבחירות וסקרים אחרונים מעניקים לה בין חמישה לשבעה מנדטים.

אורלי לוי אבוקסיס מפלגה בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד