י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

"לפתע קלטתי שאני לבד באוטובוס ואנחנו בתחנה האחרונה"

עדותו של נוסע תושב הצפון, שרצה להגיע לקניון רמות בירושלים ומצא את עצמו בתחנה האחרונה: "אמרתי לנהג שאני מתגורר בצפון ולא מכיר פה כלום, שאלתי אותו מה לעשות והוא החליט לקחת אותי באופן אישי חזרה לתחנה שפספסתי למרות שזה היה כרוך בחצי שעה של נסיעה מיוחדת"

"לפתע קלטתי שאני לבד באוטובוס ואנחנו בתחנה האחרונה"
אוטובוסים בצומת צילום: pexels

נהגי האוטובוסים בישראל סובלים בשנים האחרונות מתדמית שלילית. התחבורה הציבורית בישראל על קשייה השונים, הופכת לא פעם את הנהגים לשק החבטות של ציבור הנוסעים. מבצע "הנהג שלנו", בו מתבקש ציבור הנוסעים לספר סיפור הנוגע לנהג מחוויית הנסיעה שלהם, העלה אינספור סיפורים אנושיים החושפים את הצדדים היפים של נהגי האוטובוס הבאים במגע יומיומי עם מיליוני אזרחים.

עדות זו מצטרפת למאות עדויות שכבר הספיקו להיערם על שולחן צוות השיפוט במבצע "הנהג שלנו". כמו בפעמיים הקודמות ש'אגד' יצא בקמפיין "הנהג שלנו", גם הפעם, השלישית במספר,  זרמו מאות סיפורים מרגשים המראים את הצד היפה של נהגי אגד.

"כמידי יום", מספרת אם, שבחרה לשתף את אגד בסיפורה האישי, "גם באותו יום עליתי לאוטובוס עם הילדים כדי לשלוח אותם למוסדות. כשהנחתי את כרטיס ה'רב קו' על המכשיר גיליתי להפתעתי שהיתרה עומדת על ארבעה שקלים. כמובן שזה לא מספיק בשבילי, ובטח לא בשביל הילדים.

נפניתי לכיוון הדלת כדי לרדת ולהתחיל לצעוד ברגל עם הילדים, אבל אז הנהג פנה אלי ושאל לאן אני הולכת. הסברתי לו שהיתרה לא מספיקה ואלך ברגל. הנהג הוציא מכיסו 11 שקלים ואמר שהוא משלם על הנסיעה שלנו. הלוואי שכל הנהגים היו כאלה".

לקריאת הסיפורים וכתיבת סיפור משל עצמכם הכנסו לכאן >>>

לדברי אבי פרידמן, יו"ר מזכירות אגד:"בתוך למעלה ממיליון מפגשים יומיומיים בין נהגי אגד לנוסעים מתרחשים הרבה אירועים מרגשים ומשמעותיים ובהם גילויים מופלאים של אכפתיות ועזרה. חשוב לנו למצב ולחזק את תדמית הנהגים שנפגעה בשנים האחרונות. אנו, באגד, משקיעים משאבים רבים כדי לחזק את רמת השירות והמחויבות שלנו לציבור הנוסעים.

הנהגים והתנהלותם מול הנוסעים -  הם אלה הקובעים את תדמית אגד אצל הנוסעים. אנו רוצים להביא אותם לידיעת הציבור הרחב ולהציב לעצמנו רף גבוה של מחויבות לשירות מצוין, מקצועי ואדיב. הסיפורים שסופרו ע"י אלפי הנוסעים שהשתתפו במבצע בשנים הקודמות חשפו  בפנינו את פניהם היפות של נהגי אגד".

אגד פונה לכלל המשתמשים בשרותי התחבורה שלה בכל רחבי הארץ  ומזמין את הנוסעים לספר את הסיפורים המרגשים והנוגעים ללב בהם נתקלו מצד נהגים. תשעת הסיפורים הטובים ביותר המבטאים את המחויבות לשירות של נהגי אגד יבחרו ע"י  צוות שיפוט חיצוני, שאינו נמנה על עובדי אגד,  והקהל הרחב יתבקש לדרג ולקחת חלק בתהליך הבחירה. הנהג שייבחר לבסוף יוכתר בתואר "הנהג שלנו". שולחי הסיפורים  יזכו אף הם לזכות בחופשה בארץ או בחו"ל ובשלל פרסים שווים.

בשני המבצעים הקודמים של "הנהג שלנו" הגיעו למעלה מ-3,000 עדויות וסיפורים  מרגשים שחשפו את הצדדים היפים של נהגי אגד המשרתים מידי יום למעלה ממיליון נוסעים ומבצעים אלפי נסיעות מעלות השחר ועד השעות הקטנות של הלילה.

מתוך שלל הנסיעות שלכם באוטובוס, בטוח יש לכם סיפור יפה על נהג עם לב טוב. מוזמנים להקדיש מספר דקות ולכתוב לנו אותו - ואולי גם אתם תהיו בין תשעת הזוכים בחופשה בארץ או בחו"ל.

לקריאת הסיפורים וכתיבת סיפור משל עצמכם הכנסו לכאן >>>

 

 

תחנה אוטובוס נהג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד