י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"פתאום נכנס בנו"

פיגוע דריסה בשומרון: מחבל נורה ו-3 נפגעי חרדה

שלושה נפגעי חרדה בפיגוע דריסה בסמוך להר ברכה בשומרון, המחבל נורה ונפצע • עדת ראייה: "הרכב בטיסה ניסה להיכנס בין העמודים, התגובה של החייל הצילה אותנו"

פיגוע דריסה בשומרון: מחבל נורה ו-3 נפגעי חרדה
נסיון פיגוע דריסה בשומרון צילום: הצלה יו"ש

בשעות הבוקר המאוחרות (רביעי) בסמוך לשעה 11:30, הגיע מחבל מכיוון העיר שכם, תוך כדי שהוא נוהג ברכב, וניסה לדרוס אזרחים ולוחמי צה"ל שאבטחו טרמפיאדה בטרמפיאדה לכיוון חווארה ואריאל, סמוך להר ברכה.

הלוחמים הגיבו בירי ונטרלו את המחבל שנפצע באורח קל עד בינוני. "כונני הצלה ללא גבולות" שהגיעו לזירה דיווחו על שלושה אזרחים שנפגעו מחרדה, בהם גבר מבנימין ושתי נשים מהשומרון.

המחבל פונה באמצעות ניידת טיפול נמרץ צבאי לבית החולים. אמונה מבורך (23) מהשומרון, שהייתה עדה לנסיון פיגוע הדריסה, סיפרה "היינו 3 אנשים. הרכב בטיסה ניסה להיכנס בין העמודים. נסע לאט ופתאום נכנס בנו. החייל ירה צרור ורצנו מאחורי הבטונדה. התגובה של החייל הצילה אותנו".

"אובדן ההרתעה הביטחונית על ידי ממשלת ישראל, והיעדר התקצוב המינימלי הנדרש ע"י צה"ל לאבטחת הישובים ומרכיבי הביטחון מזמינים פיגועים", אמר יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון בתגובה על נסיון הדריסה. "אנחנו ניצלנו היום בנס מעוד פיגוע רצחני שהיה יכול להיגמר אחרת, יש לנו 3 נפגעי חרדה שכרגע מטופלים, וחיילים גיבורים שהגיבו כמו שצריך ומנעו פיגוע רצחני".

דגן הוסיף "אנחנו לא יכולים לסמוך על הנס. אנחנו נלחם בכל הכח על בטחון התושבים שלנו. גם במלחמה עיקשת בטרור וגם בהבאת מרכיבי בטחון כמו שצריך. ולא נוותר לאף אחד כולל לא לממשלה הלאומית שלנו. כי האהבה והכבוד שיש לנו לממשלה הזו לא יסיחו את דעתנו מאחריותנו הראשונית. לדאוג לביטחון הבסיסי של חצי מליון תושבים ביהודה ושומרון".

פיגוע דריסה נפגעי חרדה מחבל מנוטרל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד