י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
סוער במליאה

אייכלר זרק את הח"כית המסיתה מהדוכן. צפו

השרה לשעבר סופה לנדבר מ'ישראל ביתנו' התייצבה בדוכן הנאומים שבמליאת הכנסת והגדירה תלמידי ישיבות 'בריונים' • יו"ר הישיבה ח"כ אייכלר ביקש ממנה לחזור בה, אך כיוון שסירבה, נזרקה מהדוכן • צפו בתיעוד

אייכלר זרק את הח"כית המסיתה מהדוכן. צפו
אייכלר צילום: פלאש 90

שעות לפיזור הכנסת, במליאת הכנסת התעוררה סערה לאחר שחברת הכנסת סופה לנדבר הסיתה נגד הציבור החרדי והגדירה אותם "בריונים עם כיפה על הראש".

האמירה המזעזעת נשמעה מהשרה לשעבר בדיון שהתקיים סביב נושא חוק הגיוס, כאשר יו"ר הישיבה - ח"כ ישראל אייכלר ציווה להוריד אותה מדוכן הנאומים.

בנאומה אמרה חה"כ לנדבר: "אני לא מבינה איך בריון עם כיפה על הראש לא צריך ללכת ולשרת ולתת את השנים שלו לצה"ל. למה חלק מהמדינה חייב לשרת, חייב לעבוד. האנשים האלה חייבים לשרת במדינת ישראל".

כאמור, יושב ראש הישיבה חה"כ ישראל אייכלר ביקש מלנדבר לחזור בה מדבריה אך היא הטיחה בו: "אתה לא יכול לסתום לי את הפה בגלל שאני אומרת דבר נכון".

בתום הסערה אמר חה"כ ישראל אייכלר, "היום הוא יום ההזכרה של אבי זכרו לברכה, מנשה אייכלר, שלחם מאז היותו צעיר במחתרות מסיבה אחת: כי סגרו את שערי העלייה ליהודים בארץ ישראל. כל חייו הוא נלחם כדי שכל יהודי מכל העולם יוכל לעלות לפה ולהיות יהודי בארץ ישראל. כשאני ישוב פה ושומע על היהודים כמו אבא שלי את המילה 'בריון' אז אני חייב למחות".

 

סופה לנדבר אייכלר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד