י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

נעצרו חשודים שתכננו לפגוע בסוהר שב"ס עם אמל"ח

על רקע המאבק של ארגוני הפשיעה: היחידה הארצית לחקירת פשיעה חמורה ובינלאומית בלהב 433, עצרה לחקירה שלושה גברים החשודים שתכננו לפגוע בסוהר שירות בתי הסוהר • המשטרה: "נמצה את הדין עם אותם פורעי חוק אלימים"

נעצרו חשודים שתכננו לפגוע בסוהר שב"ס עם אמל"ח
אילוסטרציה צילום: pixabay

היחידה הארצית לחקירת פשיעה חמורה ובינלאומית (יאחב"ל) בלהב 433, עצרה לחקירה שלושה גברים החשודים שתכננו לפגוע בסוהר שירות בתי הסוהר, על רקע המאבק של ארגוני הפשיעה שלאחרונה הרים ראש.

במהלך השעות האחרונות (רביעי) נעצרו שלושה חשודים לחקירה באזהרה, בחשד למעורבות לכאורה בעבירות של כוונה לפגוע בחומר נפץ, אחזקה וסחר של אמל"ח וקשירת קשר לביצוע פשע.

על פי החשד, המעורבים, כל אחד על פי חלקו, קשרו קשר ותכננו לפגוע באמצעות פרטי אמצעי לחימה בסוהר המשרת בשירות בתי הסוהר וזאת בהמשך לאירועים האחרונים בהם נעשו ניסיונות לפגוע באנשי שב"ס.

במהלך פעילות שבוצעה בשעות האחרונות הצליחו שוטרי היאחב"ל וכן כוחות נוספים לעצור את שלושת החשודים כשברשותם אמל"ח.

בעקבות האירועים האחרונים צפויים מעצרים נוספים וככל שיידרש מבחינה חקירתית, יובאו מחר החשודים לדיונים בעניינם בבית משפט השלום בראשון לציון.

במשטרה מדגישים כי "לא נאפשר ולא נשלים עם ניסיונות לפגוע בלובשי מדים ואנשי כוחות הביטחון המבצעים את תפקידם במסירות למען אזרחי ישראל".

לדברי המשטרה: "אנו מחויבים לפעול לחקירת המקרים החמורים שהתרחשו לאחרונה וכוונו נגד אנשי שב"ס, באמצעות כל הכלים והאמצעים העומדים לרשותנו, על מנת למצות את הדין עם אותם פורעי חוק אלימים".

שירות בתי הסוהר ארגוני פשיעה יאחב"ל להב 433

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד