י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
אחרי שזנח את גדעון סער

בנימין נתניהו מסמן את האיום הפוליטי הבא

"אורלי לוי היא חלק מגוש השמאל. מי שמחשיב אותה כחלק מגוש הימין טועה", כך טוען ראש הממשלה, על פי דיווח ב'כאן11' | בליכוד מכחישים ואורלי לוי בינתיים לא משחקת מלוכלך

בנימין נתניהו מסמן את האיום הפוליטי הבא
ראש הממשלה בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

איום חדש על ראש הממשלה? אחרי שזנח את גדעון סער משהבין כי הוא חוזר לחיק 'הליכוד' עם אהדה והערצה רבה, נראה כי נתניהו מסמן אויב חדש, יותר נכון אויבת.

על פי דיווחו של הכתב הפוליטי, מיכאל שמש ב'כאן11', ראש הממשלה בנימין נתניהו התבטא ביממה האחרונה בשיחות סגורות, כי חברת הכנסת אורלי לוי אבקסיס שפרשה מ'ישראל ביתנו' והקימה את מפלגת 'גשר', היא חלק מגוש השמאל, לדברי נתניהו, לאחר בדיקה יסודית שנערכה - מצביעיה באים מהשמאל, בטווח שבין מפלגת 'העבודה' ל'מרצ'.

"אורלי לוי היא חלק מגוש השמאל. מי שמחשיב אותה כחלק מגוש הימין טועה", כך נתניהו לפי דיווח של שמש.

מ'הליכוד' נמסר בתגובה ל'כאן11', כי בשלב זה ראש הממשלה עדיין לא התייחס לאורלי לוי - לא בשיחות סגורות ולא בפומבי.

אורלי לוי לא הגיבה לפי שעה לדיווח וכפי הנראה גם לא תגיב. היא נחשבת לח"כית מחושבת ושקולה וסביר שלא תיכנס למשחק המלוכלך ולא תיפול לרשתם של כאלה ואחרים המנסים לפגוע בסיכויה.

האם נתניהו מתכוון למקד את האש במהלך מערכת הבחירות לכיוונה של לוי? ימים יגידו.

יצוין, כי אתמול (רביעי), רשמה אורלי לוי אבקסיס את מפלגתה אצל רשם המפלגות במשרד המשפטים, אייל גלובוס.

אתר 'וואלה' חשף חלקים ממצע מפלגתה, אשר החלק הארי שבו, הוא ייצוג נשי הולם ברשימה לכנסת, כך למשל מתחייבת לוי, כי בכל עשירייה תשובצנה חמש נשים: "קידום מעמדן של נשים והגדלת הייצוג הנשי במוקדי קבלת החלטות הוא חלק מהמטרות המכוננות של המפלגה", נכתב במצע.

עוד נכתב, "הקמת כוח חברתי חדש המחויב לעשייה ציבורית שוחרת טוב ולשיח ציבורי אחראי, פתוח ומכבד, צמצום אי השוויון וקידום החינוך, הזכויות החברתיות, הדיור הציבורי בישראל, קידום שיח מתון, חיזוק שלטון החוק ושמירה על טוהר המידות".

לוי היא זו שתעמוד בראשות המפלגה עד לסוף הקדנציה, כשלאחריה יתקיימו בחירות מחודשות על התפקיד. את לכנסת ה-21 (הנוכחית), יבחר גוף מנהל שתמנה אורלי לוי.

 

 

בנימין נתניהו אורלי לוי אבקסיס בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד