י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
פרטים חדשים

הילדים נחטפו מחופשים לספיידרמן. רוזנר נהג

חמישה ימים לאחר מעצרו של אהרן רוזנר, אחיו של אחד ממנהיגי הכת 'לב טהור', מתברר חלקו בסיפור. על פי הדיווח בשעות האחרונות | רוזנר עם הזקן והפאות, נהג ברכב שחטף את הילדים בליל שבת קודש | הוא הגיש בקשה לשחרור בערבות, אך נדחה

הילדים נחטפו מחופשים לספיידרמן. רוזנר נהג
הילד חיים טלר / החוטף אהרן רוזנר צילום: באדיבות המצלם

אהרן רוזנר הואשם על ידי ה-FBI בסיוע לחטיפת שני ילדים ממשפחתם בצפון מדינת יורק, בניסיון להחזיר אותם לכת 'לב טהור' דרך מקסיקו.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', אהרן ישעיה רוזנר נעצר במוצאי השבת האחרונה, ימים ספורים לאחר שאחיו, מאיר רוזנר, נעצר גם הוא על ידי האינטרפול וה-FBI במקסיקו, יחד עם ארבעה מנהיגים נוספים של הכת.

"הוא השגריר של לב טהור לארה"ב, הוא היה איש הכספים שדאג לכסף למנהיגי הכת", כך אמר מקור משטרתי לאתר Yeshiva world news.

רוזנר הצעיר מואשם בחטיפתה של יאנטה טלר בת ה-14 ואחיה חיים בן ה-12. שניהם נכדים של המנהיג המנוח שלמה הלברנץ, ילדיה של בתו שרה טלר, שנמלטה מהכת.

החטיפה אירעה בליל שבת לפני כחודש וחצי, בעיר וודרידג' שבברוקלין, הם נראו נכנסים לרכב בסביבות השעה שלוש לפנות בוקר ומשם הם נסעו עם החוטפים למקום לא ידוע.

בהמשך נודע כי הילדים החטופים עזבו את ארה"ב מיד לאחר החטיפה, דרך שדה תעופה הממוקם ליד סקרנטון, פנסילבניה. הם לוו באיש שזהותו לא פורסמה, וטסו למקסיקו סיטי תוך חילול שבת.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי הילדים והמלווה שלהם, טסו כשהם מוסווים בבגדים מוזרים, שנרכשו רק ימים ספורים קודם לכן, כולל בגדים עם "לוגו של ספיידרמן". הבגדים נרכשו בסייקאוס, ניו ג'רזי, על ידי שני גברים חסידים, הבגדים הלא שגרתיים לחרדים, נרכשו בכוונה תחילה, כדי שלא יגלו כי הם ילדים חרדים חטופים.

בכתב האישום נכתב, כי אהרן רוזנר ארגן 7 העברות בנקאיות לאנשי קשר במקסיקו במהלך חודש דצמבר, הסכום הסתכם ב-3,550 דולר. הוא ארגן שיחות ועידה בקרב מנהיגי 'לב טהור' שהיו מעורבים במבצע החטיפה. הם דנו ברכישת טיסות, כרטיסי אוטובוס, כרטיסי אשראי ומזון, וכן חדרי מלון במקסיקו.

עוד נודע ל'בחדרי חרדים', כי אהרן רוזנר נותר במעצר, ובקשתו לשחרור בערבות נדחתה.

אתר Yeshiva world news מדווח, כי אהרן רוזנר הוא זה שנהג ברכב עם הילדים החטופים, מהמקום בו נחטפו לעבר שדה התעופה וכל זאת בעצם יום השבת.

בנוסף דווח, כי חלק מהשותפים לחטיפה, הם חסידים מניו יורק שיחקרו גם הם, ועשויים לשתף פעולה עם החקירה, בתקווה שיביאו להפללת כלל הנאשמים.

קהילת לב טהור חטיפה אהרן רוזנר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד