י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

אלפים בדינר היוקרתי של מוסדות כסא רחמים

​למעלה מעשרת אלפים איש השתתפו בדינר היוקרתי של 'כסא רחמים' | אלי ישי מכר במכירה פומבית תפילין שהניח מרן הגר"מ מאזוז ב - 216 אלף שקל | גלרייה מדהימה

אלפים בדינר היוקרתי של מוסדות כסא רחמים
הדינר היוקרתי של כסא רחמים צילום: עזרא טרבלסי

הערב התקיים הדינר השנתי של ממלכת התורה מוסדות 'כסא רחמים' בראשות הרה"ג רבי מאיר מאזוז כאשר השנה הוא שובר את כל השיאים. למעלה מעשרת אלפים איש התכנסו בשני ביתנים, הגדולים ביותר במזרח התיכון לאירוע יחיד מסוגו סביב שולחנות ערוכים כיד המלך.

ללא ספק מדובר באירוע רב רושם, הדרוש לוגיסטיקה חסרת תקדים,לדוגמא 500 מלצרים, ושבעה מטבחי קצה שינעו את המנות בין אלפי המוזמנים.

באירוע השתתפו מאות רבנים ואישי ציבור בבמה הגדולה בעלת שלשה מפלסים, 

בין המשתתפים, הראש"ל הרב שלמה שלמה עמאר, הרה"ר הרב דוד לאו, הרב אברהם יוסף, הרב בניהו שמואלי, ועוד מאות רבנים דיינים ראשי ישיבות, רבני ערים, וראשי כוללים

אישי ציבור כיבדו את האירוע בנוכחותם שר הכלכלה אלי כהן, שר התחבורה ישראל כץ, גדעון סער, בצלאל סמוטריץ, שר החקלאות אורי אריאל, חכי"ם וראשי ראשיות, ונציגי יחד ברחבי הארץ.  

במהלך האירוע נמכרו במכירה פומבית תפילין שהניח מרן ראש הישיבה, על ידי יו"ר יחד אלי ישי, המכירה הסתיימה בסכום שיא של 216 אלף ש"ח. 

בנאומו לאחר מכן הכריז אלי ישי בדבריו על הריצה בבחירות הקרובות, וההתארגנות לקראתם, כאשר הקו המנחה הוא ציות מוחלט להכרעתו והנהגתו של מרן שליט"א.

במהלך האירוע נתרם הקמת בנין לטובת המוסדות על ידי המשתתפים, כאשר בתוך שלוש שעות הצטבר סכום היעד שנקבע מראש.

מרן ראש הישיבה הגאון רבי מאיר מאזוז, בירך במשא המרכזי של הערב, את המשתתפים הרבים, ואמר כי מעמד כביר זה מלמד סנגוריא על עם ישראל, בורא עולם מביט ורואה אלפי אנשים שמוסרים את כספם וזהבם למען התורה.

הציבור מחזיר הערכה ואהבה לישיבה שזכתה והעמידה אלפי רבנים ומורי הוראות בישראל.

כ"כ התייחס הרב בדבריו לקדושת השבת הנרמסת,והחשיבות להשים את הילדים בחינוך הכי טוב.

האירוע הסתיים בהגרלת ענק על שני רכבי שברולט, ועוד פרסים יקרי ערך, כאשר המשתתפים מציינים כי השנה יותר מתמיד היה האירוע מאורגן ומכובד בצורה מדהימה ומרשימה.

 

דינר כסא רחמים הרב מאיר מזוז אלי ישי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד