י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מיליוני צפיות ברשת

צפו: שוטר השתלט על 5 בריונים וזכה לשבחים

שוטר אמריקני שתועד משתלט על חמישה גברים שאיימו לתקוף אותו, ללא שימוש באקדח, זכה לשבחים מהמשטרה ומהתקשורת • צפו בתיעוד שזכה לחמישה מיליון צפיות רק ברשת הטוויטר

צפו: שוטר השתלט על 5 בריונים וזכה לשבחים
צללית. אילוסטרציה צילום: unsplash

בסרטון ויראלי עם חמישה מיליון צפיות רק בטוויטר, נראה שוטר בתחנת רכבת במנהטן תחתית, צועק לעבר כמה שיכורים שהטרידו אשה בתחנה, "תשמרו מרחק! לכו אחורה".

האירוע התרחש ביום ראשון בערב, בתחנת הרכבת התחתית במזרח ברודווי, מנהטן, השוטר הדף חמישה גברים ככל הנראה הומלסים שיכורים הדרים בתחנה באמצעות בעיטות והאלה שאחז בידו, לאחר שהתקרבו אליו וניסו לתקף אותו, אחד מהם חמק ממנו ונפל אל מסילות הרכבת.

צילום: @Ahmaadnyc

השוטר זכה לשבחים רבים מהמשטרה ומהתקשורת האמריקאית כשהם מציינים, "הוא לא הוציא את האקדח שלו, הוא ניהל את האירוע כשהוא לבד כמו שצריך, עד שהגיעו עוד שוטרים", כך על פי הודעת המשטרה.

השוטרים שהגיעו עצרו את כל החמישה כשהם שיכורים ולא ממש התנגדו למעצר.

מאוחר יותר נודעו פרטים נוספים, השוטר ביקש מהם לעזוב את התחנה, אך הם החלו לאיים עליו, הוא היכה אותם עם הנבוט שלו, אחד מהנוסעים ששהה בתחנה ניסה לסייע לשוטר ולהרגיע אותם, אך הם דחפו אותו וניסו לפגוע גם בשוטר.

אחד מהם נפל לפסי הרכבת, השוטר ניסה לתפוס אותו שלא יפול אך לא הצליח, הוא עדכן את מפקחי הרכבת על אדם השוהה על המסילות והורה להם לעצור את תנועת הרכבות עד שהוא יוודא שהשיכור יצא משם.

שוטר תחנת רכבת סרטון ויראלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד