כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

Avis במבצע מיוחד: 3 שנות אחריות ועד 40% הנחה

חברת הרכב המובילה בישראל יוצאת במבצע חסר תקדים: 3 שנות אחריות ועד 40% הנחה לרכב יד שניה על מגוון רחב של דגמים בעלי תו איכות בינלאומי של Avis

צילום: Avisאירופה.
צילום: Avisאירופה.

זה הזמן להצטייד במכונית משפחתית: חברת Avis יוצאת השבוע במבצע מכירות לרכב יד שניה בתנאים חסרי תקדים של עד 40% הנחה ו-3 שנות אחריות. עד כה, ניתן היה להשיג בשוק הרכבים המשומשים אחריות לשנה בלבד, בעבר, הציעה חברתAVIS אחריות לשנתיים, ובכך סיפקה יתרון על חברות אחרות בשוק. כעת, החברה שמכירה את רכביה יותר מכל אחד אחר – מטילה פצצת צרכנות בעולם הרכב ומתחייבת לאחריות של 3 שנים!

יריד המכירות הנוכחי, כולל מגוון רחב של דגמים בעלי תו איכות בינלאומי של Avis המשתתפים במבצע. הרוכשים ייהנו מתו תקן משודרג הכולל: תחזוקת רכב בהתאם להנחיות היצרן, אחריות, הכנת הרכב למכירה בתקן מחמיר, מתן פירוט מלא על היסטוריית הרכב, מגוון אפשרויות מימון ואפשרויות טרייד אין.

מנכ"ל Avis ישראל, יואב הורוביץ מרגיע את רוכשי המכוניות המשומשות: "בדקנו ומצאנו שרכישת רכב משומש כרוכה בחשש, אי וודאות ובדיקות מקיפות. לכן, לראשונה בישראל, אנו שמחים להציע 3 שנות אחריות!. בכך אנו מבטיחים ללקוחותינו שקט נפשי ו-100% ביטחון במהלך רכישת הרכב והשימוש בו".

מחירים לדוגמא: מאזדה 3 מודל 2008 החל מ-49,000 ₪. דייהטסו סיריון מודל 2008 החל מ-39,500 ₪. ניסן טיידה מודל 2008 החל מה-42,500 ₪ ועוד.

המבצע מתקיים בכל סניפי Avis ברחבי הארץ. פרטים נוספים: 2722* או באתר החברה
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד