י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
לקראת הפריימריז?

כץ טוען: "אין חילולי שבת בבני ברק. העובדים גויים"

שר התחבורה ישראל כ"ץ טוען כי בניגוד לדיווחים, "אין ולא יהיו חילולי שבת בבניית הרכבות" בעיר התורה והחסידות

כץ טוען: "אין חילולי שבת בבני ברק. העובדים גויים"
ישראל כץ צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

אחרי תקופה ארוכה של נתק בין משרד התחבורה ועיריית בני ברק, ששיאו בהפגנה שהתקיימה לפני חודשים אחדים מול חפירות הרכבת הקלה בבני ברק, ולאחר שעיריית בני ברק הפסידה בהליכים שניהלה מול משרד התחבורה בבית המשפט, נפגש הבוקר שר התחבורה עם מקורבו יעקב וידר, ראש המטה החרדי בליכוד, שנבחר לאחרונה לחבר מועצת העיר בני ברק.

בפתח הפגישה שבר השר את השתיקה שגזר על עצמו בעניין והצהיר כי "אין ולא יהיו חילולי שבת בבניית הרכבות ומתבצעות בשבת רק עבודות תת קרקעיות למניעת קריסת תשתיות שהן פיקוח נפש וגם זה על ידי עובדים שאינם יהודים בלבד".

וידר העביר לשר את בקשת תושבי בני ברק לשינוי תוואי הרכבת התחתית המתוכננת בגוש דן, בנוסף לרכבת הקלה, כך שגם היא תעבור בבני ברק ותפחית את עומסי התנועה בעיר, והשר קיבל את הבקשה.

בהודעה שפורסמה בסיום הפגישה נמסר כי "וידר העלה בפני השר שורת נושאים הנוגעים לציבור החרדי", וכי "וידר שיתף את השר במצוקה התחבורתית החמורה בבני ברק והצורך בשדרוג מערכת התחבורה הציבורית, סלילת נת"צים, מוניות שירות, תחבורה שיתופית ועוד ועוד".

יעקב וידר, יו"ר סיעת הליכוד במועצת העיר בני ברק וראש המטה החרדי בליכוד מסר בתגובה כי "שוב, בלי הפגנות ובלי כותרות - הליכוד הוא זה שמנע את חילולי השבת, הליכוד הוא זה שמחבר את בני ברק ואת שאר חלקי הארץ, הליכוד הוא זה שמצמצם את הפערים, ובעזרת ה' הליכוד יגדיל את כוחו בבחירות וימשיך לעשות כך".

שר התחבורה גויים חילול שבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד