כ"ב אייר התשפ"ד
30.05.2024

על רקע מתקפות ההאקרים • מי ניצח בתחרות אבטחת המידע?

מעבדת קספרסקי, המפתחת תוכנות אבטחה, סיימה את השנה עם רצף ניצחונות במבחני אנטי וירוס השוואתיים • תוכנות Kaspersky השונות זכו לציונים הגבוהים ביותר בשלוש זירות: PC למשתמש הביתי, מערכות ארגוניות ואנדרואיד

על רקע מתקפות ההאקרים • מי ניצח בתחרות אבטחת המידע?

מעבדת קספרסקי התחילה את 2012 באווירה חיובית מאוד, לאור סדרת ניצחונות במספר מבחנים השוואתיים שערכו ארגוני אבטחה עצמאיים שונים בדצמבר שעבר.

את שרשרת הזכיות פתחו גם התוכנה לארגונים Kaspersky Endpoint Security 8 והתוכנה הביתית Kaspersky Internet Security 2012. שתי התוכנות זכו לתקן האיכות VB100 של חברת Virus Bulletin, לאחר שנבחנו מול 60 פתרונות אבטחה אחרים והתעלו על כולם.

המבחנים הנרחבים של Virus Bulettin נחשבים בתעשייה למדד מוסכם עבור יכולותיה של תוכנת אבטחה, בעיקר בתכונות הבסיס שלה כמו ביצועי סריקה, הסרת נוזקות ומיעוט זיהויים שגויים.

אותן התוכנות הביסו גם את כל יתר המתחרות במבחני התוכנה של AV-Test.org, המוסד עצמאי לאבטחת מערכות מידע. Kaspersky Internet Security 2012 ו-Kaspersky Endpoint Security 8 זכו בציונים הגבוהים ביותר במבחנים (17 ו-17.5, בהתאמה), שכללו בדיקות יעילות, איתור נוזקות והסרתן.

Kaspersky Internet Security 2012 זכתה גם בציון הגבוה ביותר (5 כוכבים) במבחן של אחר ממגזיני ה-IT הפופולריים ביותר באירופה – ComputerBild. התוכנה זכתה בתואר "מוצר האבטחה הביתי הטוב ביותר". במבחנים אלה, KIS 2012 היתה היחידה שאיתרה ונטרלה את כל הנוזקות הפעילות במחשבי הבדיקה. בנוסף, השיגה התוכנה את הציון הגבוה ביותר במבחן שמדמה תנאי אמת מלאים וחסמה בהצלחה את כל הנוזקות שניסו לחדור למערכת.

לצד כל ההישגים של תוכנות קספרסקי במבחני מערכות PC, החברה זכתה גם לציון הגבוה ביותר – 5 כוכבים – גם בזירת האנדרואיד: אפליקציית Kaspersky Mobile Security 9 (אותה בחרה פלאפון להתקין על הסמארטפונים שהיא מוכרת), נבחנה על ידי PC Security Labs, מוסד האבטחה הסיני היחיד שפועל בסטנדרטים של ארגוני אבטחה בינלאומיים. 20 תוכנות אבטחה לאנדרואיד נבחנו באיתור וזיהוי נוזקות. תוכנת KMS 9 היתה בין שלוש התוכנות המובילות (הישג חריג בהתחשב בעובדה שלא מדובר בתוכנה סינית מקומית) וקיבלה ציון מושלם.

ניקולאי גרבניקוב, סמנכ"ל הטכנולוגיה של מעבדת קספרסקי, הגיב לנושא: "אין להקל ראש בחשיבות הבדיקות העצמאיות עבור קשת לקוחותינו הפרטיים והארגוניים. לו היינו משווים אותן לתחרויות ספורטיביות, היו הישגי המוצרים מקבילים למדליות זהב במשחקים האולימפיים.

"השגת שיעור גבוה של איתור נוזקות היא אחת ממטרותינו המרכזיות, משום שבעולם בו מופיעות עשרות אלפי נוזקות חדשות כל יום אף אחד לא יכול להרשות לעצמו לפספס אפילו איום אחד. אנו שמחים לראות שמוסדות הבדיקה העצמאיים המכובדים בעולם מהללים את יעילות המוצרים שלנו, בעוד אנו לא נחים על עלי הדפנה וממשיכים לשפר את המוצרים אפילו יותר".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד