י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
שלושה שבועות אחרי

האח והאחות נמצאו במבצע משטרתי נרחב

אחרי שלושה שבועות, בחקירה מאומצת של משטרת ניו יורק וה-FBI, אותרו במקסיקו, אח ואחות שנחטפו בעצם יום השבת על ידי אדם חרדי שנהג ברכב והבריח אותם בעזרת חבריו למקסיקו 

האח והאחות נמצאו במבצע משטרתי נרחב
שוטרים בניו יורק צילום: unsplash

אח ואחות שנחטפו בליל שבת לפני שלושה שבועות בברוקלין, אותרו במקסיקו לאחר חקירה מאומצת של המשטרה המקומית וה-FBI, כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

שני הילדים הם חיים טלר בן ה-12 ואחותו יענטא בת ה-15, נכדיו של מנהיג הכת 'לב טהור' שלמה הלברנץ שהלך לעולמו לפני שנה וחצי לאחר שטבע בנהר במקסיקו.

החטיפה אירעה בליל שבת לפני שלושה שבועות בעיר וודרידג' שבברוקלין, הם נראו נכנסים לרכב בסביבות השעה שלוש לפנות בוקר ומשם הם נסעו עם החוטפים למקום לא ידוע.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', הילדים החטופים עזבו את ארה"ב מיד לאחר החטיפה, דרך שדה תעופה הממוקם ליד סקרנטון, פנסילבניה. הם לוו באיש שזהותו לא פורסמה, וטסו למקסיקו סיטי תוך חילול שבת.

מאוחר יותר התברר כי הילדים והמלווה שלהם, טסו בשבת כשהם מוסווים בבגדים מוזרים, שנרכשו רק ימים ספורים קודם לכן, כולל בגדים עם "לוגו של ספיידרמן". הבגדים נרכשו בסייקאוס, ניו ג'רזי, על ידי שני גברים חסידים, הבגדים הלא שגרתיים לחרדים, נרכשו בכוונה תחילה, כדי שלא יגלו כי הם ילדים חרדים חטופים.

אתר Yeshiva world news דיווח, כי אהרן רוזנר, אחיו של אחד ממנהיגי הכת - מאיר רוזנר, העצור גם הוא, הוא זה שנהג ברכב עם הילדים החטופים, מהמקום בו נחטפו לעבר שדה התעופה וכל זאת בעצם יום השבת.

בנוסף דווח, כי חלק מהשותפים לחטיפה, הם חסידים מניו יורק שיחקרו גם הם בקרוב, ועשויים לשתף פעולה עם החקירה, בתקווה שיביאו להפללת כלל הנאשמים.

קהילת לב טהור חטיפה אהרן רוזנר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד