י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
ראש בראש מול הליכוד

רעידת אדמה: השרים בנט ושקד יקימו מפלגה חילונית חדשה

רעידת אדמה פוליטית: שר החינוך ויו"ר 'הבית היהודי' נפתלי בנט צפוי להקים מפלגת ימין חילונית חדשה יחד עם שרת המשפטים איילת שקד | המפלגה שתוקם תקרוץ לבוחרי הימין מהמגזר הכללי בישראל וצפויה לנגוס במפלגת השלטון הנוכחית | בשעה 20.15 ייצאו השרים בהצהרה

רעידת אדמה: השרים בנט ושקד יקימו מפלגה חילונית חדשה
נפתלי בנט צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

דרמה באגף הימני של המפה הפוליטית: לאחר שכבש את ראשות הבית היהודי ובתום ביקורת קשה שספג מתוך המפלגה על כך שהוא מחלן את הסיעה - בנט מקם מפלגה חילונית חדשה

על פי הפרסומים, נפתלי בנט ואיילת שקד צפויים להודיע הערב (מוצ"ש) כי הם מקימים מפלגה חילונית - דתית חדשה, כאשר המטרה היא ללא ספק להתמודד ראש בראש מול הליכוד על הקול החילוני - ימני.

בנט החל את קמפיין הבחירות שלו כבר לפני כחודש, כאשר איים להתפטר יחד עם השרה איילת שקד מהממשלה בעקבות המצב הביטחוני ובדקה ה-99 שינה את החלטתו ונשאר בקואליציה.

בנט החל את דרכו יחד עם איילת שקד בלשכת בנימין נתניהו, בעת שהאחרון שימש כיושב ראש האופוזיציה. בשנת 2013 כבש במפתיע את ראשות המפלגה הדתית לאומית 'הבית היהודי'.

בנט הביא את המפלגה לשיאים חדשים ואף הגביר את כוחה הפוליטי באופן משמעותי.

מאז ימי צוק איתן לוטש השר נפתלי בנט את עיניו על תפקיד שר הביטחון, אך בכמה הזדמנויות הודיע כי הוא לא יתמודד על ראשות הממשלה נגד ראש הממשלה המכהן בנימין נתניהו.

בשעה 20:15 ייכנסו השרים נפתלי בנט ואיילת שקד וייצאו בהצהרה מיוחדת לתקשורת, 'בחדרי חרדים' ימשיך לעקוב ולדווח.

נפתלי בנט איילת שקד הבית היהודי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד