י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
פרסום ראשון

פרוש ל'דגל': נהלו את המו"מ מול הרבנים החסידיים

ב'דגל התורה' החליטו לפתוח במשא ומתן עם ראש עיריית אלעד ישראל פרוש, אך הוא מצידו שולח אותם לנהל את השיחות רק עם רבני העיר מהקהילות החסידיות

 פרוש ל'דגל': נהלו את המו"מ מול הרבנים החסידיים
ישראל פרוש צילום: משה גולדשטיין

פרסום ראשון: לאחר שהוחלט בדגל התורה ובש"ס לפתוח במו"מ מול ישראל פרוש על כניסה לקואליציה העירונית באלעד, ראש העיר מבקש לערוך את שיחות המו"מ מול רבני העיר החסידיים.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי ביום שישי החולף הגיע שליח מיוחד מטעמו של ראש העיר לביתו של הדיין הגר"י סילמן והודיע לו שמעתה הכתובת בכל הקשור למו"מ הקואליציוני עם אגודת ישראל היא רבני הקהילות החסידיות בעיר אלעד.

כזכור, 'בחדרי חרדים' דיווח כי לאחר פגישה לילית שהתקיימה בביתו של הדיין הגר"י סילמן ובהשתתפות חה"כ אורי מקלב ויו"ר ש"ס השר אריה דרעי והגר"י פרידמן הוחלט לפתוח באופן רשמי במו"מ עם ישראל פרוש על כניסה לקואליציה.

בנוסף, 'בחדרי חרדים' דיווח לאחרונה כי בדגל התורה הוחלט על הקמת וועדת רבנים חדשה בעיר אלעד שתרכז את כל העניינים הפוליטיים והדתיים בעיר ובה חברים הגר"י סילמן והגר"י פרידמן, גאב"ד חניכי הישיבות.

בסביבתו של ראש העיר ישראל פרוש מסרו ל'בחדרי חרדים' כי לא נעשה עד כה פנייה רשמית מצד דגל התורה וש"ס בעניין המו"מ ואמרו כי, "לצערנו עד עתה כל ההודעות בדבר המו"מ של דגל התורה בעיר אלעד הועברו והופצו אך ורק לעיתונאים".

ישראל פרוש דגל התורה משא ומתן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד