י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
אחרי 16 שנים

שמחה בימין: זחאלקה לא יהיה בכנסת הבאה

חבר הכנסת ג'מאל זחאלקה פורש מהכנסת לאחר 16 שנים כחבר כנסת מטעם מפלגת בל"ד: "יכול להיות שהרגזנו חלק מהציבור. אבל חשוב שישמעו גם קולות אחרים"

שמחה בימין: זחאלקה לא יהיה בכנסת הבאה
ג'מאל זחאלקה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שמחה וצהלה בימין הישראלי: ח"כ ג'מאל זחאלקה ממפלגת בל"ד, הודיע כי לא יתמודד לכנסת הבאה. 

"אחרי 16 שנה בכנסת אני ממשך הלאה. אמשיך בפעילותי הציבורים ואלחם בחוק הלאום בזירות אחרות", כך אמר הח"כ בראיון לרשת ב'.

"אנחנו סמן השמאלי של הרשימה המשותפת. אנחנו מפלגת שמאל דמוקרטית", הבהיר זחאלקה בראיון והוסיף, "תמיד אפשר לשנות ולעשות דברים יותר טוב. אני לא רוצה להגיד שהכול היה מצוין. הצגנו עמדות אחראיות, יכול להיות שהרגזנו חלק מהציבור. אבל חשוב שישמעו גם קולות אחרים. אני אמשיך להיות יו"ר בל"ד אך יהיו מועמדים אחרים לכנסת".

זחאלקה נשאל כיצד משפיע ח"כ לשעבר עזמי בשארה, שנמלט לקטאר ומבוקש בישראל בגין בגידה, על המפלגה: "אני הנהגתי את בל"ד לאחר שבשארה נאלץ לעזוב את הארץ. אין לו זמן והוא לא בעניינים במה שקורה בבל"ד או במפלגה אחרת. יש לו מכון מחקר ולא שמעתי ממנו והוא לא עשה שום דבר במה שקשור לפעילות בבל"ד", כך זחאלקה.

בין השערוריות בהן היה מעורב זחאלקה, בפברואר 2016 נפגש ביחד עם חברי מפלגתו חנין זועבי ובאסל גטאס, עם משפחות מחבלים ממזרח ירושלים שחוסלו תוך כדי ביצוע פיגוע טרור, על מנת לקדם שחרור גופות המחבלים המוחזקות בידי ישראל, ובמהלך המפגש עמדו השלושה דקת דומיה לזכר המחבלים. כתוצאה מכך השעתה אותו ועדת האתיקה של הכנסת לחודשיים מישיבות הכנסת וועדותיה (אך לא מההצבעות). בעקבות המפגש אסר נשיא המדינה ראובן ריבלין על כניסתו לבית הנשיא.

בימין מקווים שגם חברת הכנסת חנין זועבי, הידועה במעשיה על משט המרמרה ודבריה בשבחם של מחבלים, לא תהיה בכנסת הבאה.

 

 

ג'מאל זחאלקה מפלגת בלד בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד