י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הטלטלה בציונות הדתית

אריאל במתקפה: מקווה שיעברו את % החסימה

נחשפה שמה של המפלגה שהקימו בנט ושקד | השר אריאל שנותר מאחור, תוקף הבוקר מעל גלי האתר את השניים וטוען כי "עשו טעות. מי שעוזב בצורה כזו חברים שעד אתמול אמר להם 'ודאי שאני הולך אתכם' ובחביון לילה הולך למקום אחר - זו עריקה"

אריאל במתקפה: מקווה שיעברו את % החסימה
נפתלי בנט ואורי אריאל צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יו"ר 'האיחוד הלאומי' אורי אריאל, מי שהיה השותף הפוליטי של השרים בנט ושקד יוצא הבוקר (ראשון) במתקפה לאחר עזיבתם את 'הבית היהודי' ואומר כי מפלגת 'הימין החדש' לא בהכרח תעבור את אחוז החסימה.

"אני חושב שהם עשו דבר שלא עושים", אמר אריאל בראיון לגל"צ. לדבריו, "אני חושב שזה טעות הכיוון הזה כמו שהייתה טעות במסיבת העיתונאים הקודמת לפני כחודש בעניין של שר הביטחון".

אריאל תקף עוד ואמר כי, "בנט ערק מהמערכה. כן, מי שעוזב בצורה כזו חברים שעד אתמול אמר להם 'ודאי שאני הולך אתכם' ובחביון לילה הולך למקום אחר - זו עריקה. מקווה בשבילם שיעברו את אחוז החסימה, אני חושש מכך".

שר השיכון אורי אריאל ציין עוד, "אנחנו שתי מפלגות שונות, נראה עוד פעם מה האידיאולוגיה שלהם, מי הם האנשים אבל מדובר בשתי מפלגות. אני לא מכיר שום קומבינה ואני נגד קומבינות".

אריאל התייחס לאפשרות כי יו"ר ש"ס לשעבר אלי ישי יצטרף אליהם לסיעת 'הבית היהודי' המאוחדת ואמר בגל"צ כי, "אני חושב שחברי הבית היהודי שנשארו הם בעד לפתוח את שורות המפלגה ולאפשר לקהלים נוספים להצטרף אבל לא דיברנו על זה בינינו ולא נפגשתי עם אלי ישי כבר הרבה מאוד זמן".

בתןך כך, הבוקר נחשפה שמה של המפלגה החדשה שבראשה יעמדו השרים נפתלי בנט ואיילת שקד, בבקשה שהעבירו לוועדת הכנסת נכתב כי מפלגתם תיקרא מפלגת "צל"ש", כאשר בכנסת הוא תיקרא 'הימין החדש', יצוין כי בשלב זה טרם ברור מי יהיו ברשימה, מלבד בנט שקד וחברת הכנסת שולי מועלם-רפאלי.

הבוקר דווח ב'מקור ראשון' כי איש התקשורת ח"כ לשעבר ינון מגל, שוקל להצטרף למפלגה החדשה.

הכתב הפוליטי זאב קם דיווח ברשת ב', כי מפלגת 'הימין החדש', של בנט ושקד, צפויה להתאחד מחדש עם הבית היהודי-האיחוד הלאומי לאחר הבחירות. למו"מ הקואליציוני (בהנחה שנתניהו ייבחר) הן רוצות לבוא כבלוק אחד, בדומה לברית האחים של בנט ולפיד, ולאחר מכן אף לבדוק איחוד כסיעה אחת בכנסת.

אורי אריאל נפתלי בנט שקד בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד