כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
יממה לאחר המפץ

הסקרים קובעים: בנט-שקד שווים בין 6 ל-14 מנדטים

יממה לאחר ההכרזה על הקמת מפלגה חדשה חילונית-ימנית בידי השרים בנט ושקד, סקרים שנערכו בשעות האחרונות מציגים תוצאות שנעות בין ששה לארבעה עשר מנדטים למפלגה שנוסדה רק אמש | יהדות התורה שומרת על כוחה מהסקרים הקודמים, ש"ס מקבלת 5-6 מנדטים

הסקרים קובעים: בנט-שקד שווים בין 6 ל-14 מנדטים
נפתלי בנט צילום: הדס פרוש, פלאש 90

סקרים חדשים מתפרסמים בשעה האחרונה, יממה לאחר המפץ הגדול בגוש הימין. "המהדורה המרכזית" בחברת החדשות ובערוץ עשר מציגים תמונת מצב מעניינת באשר לשאלת ההצלחה של ההימור הגדול.

בסקר שמתפרסם הערב בחברת 'החדשות', הוצגה השאלה - אם הבחירות היו מתקיימות היום, עבור איזו רשימה היית מצביע?, התשובות הן: המחנה הציוני 9 הליכוד 28 יש עתיד 12 ש"ס 6 מר"צ 6 הבית היהודי - האיחוד הלאומי 4 יהדות התורה 7 כולנו 6 ישראל ביתנו 5 גשר בראשות אורלי לוי 5 חוסן לישראל בראשות בני גנץ 14 הימין החדש בראשות איילת שקד ונפתלי בנט 6 הרשימה המשותפת 12.

לעומת זאת, מסקר המנדטים של חדשות עשר עולה כי המחנה הציוני מגיעה לשפל חדש עם 8 מנדטים, לעומת 9 בסקר הקודם. "הימין החדש", המפלגה החדשה של בנט ושקד, מקבלת 8 מנדטים. בסקר הקודם קיבלה הבית היהודי 9 מנדטים. יהדות התורה וכולנו שומרות על כוחן לעומת הסקר הקודם עם 7 ו-6 מנדטים בהתאמה.

מבין שני האישים הבאים, מי אתה רוצה שיהיה ראש הממשלה לאחר הבחירות הקרובות? השיבו הנסקרים: בנימין נתניהו 36% בני גנץ 29% אף אחד מהם 24% לא יודע 11%.

הסקר נערך ע"י מכון מדגם בשיתוף iPanel של ד"ר מינה צמח ומנו גבע בקרב 510 מרואיינים במדגם מייצג של כלל האוכלוסייה בישראל בגילאי 18 ומעלה. טעות הדגימה המרבית בסקר 4.4%.

סקרים בחירות נפתלי בנט איילת שקד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד