י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

פרסום בגוגל לעסקים וחברות

פרסום בגוגל יכול לעשות פלאים לעסק, הוא יכול לקחת עסק קטן ולהפוך אותו לגדול, הוא יכול לשלשל לעסק לא מעט מזומנים תוך זמן קצר אך שוב, התנאי הוא שהפרסום יהיה פרסום מקצועי

פרסום בגוגל לעסקים וחברות
פרסום בגוגל לעסקים וחברות צילום: שאטרסטוק

לפרסום ממומן בגוגל יש יתרונות רבים. ראשית, הוא מאפשר להגיע לקהלים שונים, ללקוחות חדשים או כאלו שכבר נחשפו לעסק. שנית, הוא מאפשר להופיע בתוצאות החיפוש (הממומן) תוך זמן קצר מאוד ואינו דורש עבודה סיזיפית ארוכת טווח כמו בקידום אורגני. שלישית, הוא מאפשר לשלוט בהוצאות הפרסום ברמה היום יומית, ורביעית, ניתן לתזמן אותו ולהחליט מתי רוצים לפרסם ולמי.

קמפיין פרסום בגוגל הוא דרך מצוינת בשביל כל עסק להיחשף. עם הקמה וניהול נכונים שלו, אפשר להגיע לתוצאות מרשימות ולהציע את השירותים או המוצרים בדיוק כמו "הגדולים" באותו התחום. הוא מאפשר לכל אחד להיראות ברשת וניתן באמצעותו לגייס לקוחות רבים.

קצת על המערכת

ניהול קמפיין בגוגל זה במילים אחרות – פרסום במערכת google adword. מערכת גוגל אדוורדס היא מערכת הפרסום המתקדמת ביותר, מערכת שניתן באמצעותה לפרסם מודעות בהתאם לביטויי חיפוש אותם מקליד הגולש או לפרסם מודעות באתרים בהתאם לאותם חיפושים.

התשלום על הפרסום הוא תשלום לפי קליק והמערכת מאפשרת להקים קמפיינים, להקים תחתם קבוצות מודעות, ובקבוצות הללו להעלות מודעות שונות שאמורות למשוך את הגולש להקליק עליהן ולהגיע דרכן לדף נחיתה, אתר אינטרנט או כל יעד אחר ברשת.

יש חוקים שונים אותם צריך להכיר ויש דרכים שונות באמצעותן ניתן למטב את הקמפיין או במילים אחרות, לשלם פחות על הפרסום ולקבל יותר (או להוציא את המקסימום מהתקציב הקיים) בשביל שזה יקרה, צריך לפנות לשירותיה של חברה מוסמכת פרסום בגוגל, הסמכה שלא כל אחד מקבל.

חברות מוסמכות פרסום בגוגל

מערכת הפרסום של גוגל היא מערכת מורכבת, מערכת שיש בה כלים רבים אותם צריך להכיר בשביל לנהל קמפיין פרסומי מוצלח. לגלג יש גם חוקים שונים אותם צריך להכיר, מה מותר ומה אסור בעת פרסום במערכת. יש חברות שעוברות הסמכה בגוגל, חברות שנציגים שלהן עוברים קורס ייחודי שכולל את כל הכלים והשיטות לפרסום בגוגל, ובסופו של הקורס הם עוברים מבחן הסמכה. מי שעובר את המבחן מקבל תעודת "שותף מוסמך בגוגל", תעודה המעידה על הידע שהוא צבר ועל היכולת שלו לנהל קמפיינים פרסומיים בגוגל.

למה כדאי לנהל את הפרסום עם חברה מקצועית?

קידום עסקים בגוגל בעזרת מערכת הפרסום של גוגל מחייבת שהוא יופיע בתוצאות החיפוש בגוגל. בין אם הוא כבר נמצא בתוצאות האורגניות ובין אם לא, קמפיין ממומן יוכל להקפיץ את העסק ולסייע בגיוס עוד ועוד לקוחות.

אם אתם רוצים לנהל את הקמפיין לבד, אתם יכולים לנסות אך חשוב לדעת שזה דורש לא מעט זמן, "שכר לימוד" יקר על טעויות שנעשות וכמובן, אסור לעבור על חוקי גוגל בפרסום. במקום זה, אתם יכולים לפנות לחברה מקצועית, חברה שהמומחיות שלה היא ניהול קמפיינים ממומנים בגוגל, חברה שיש לה הסמכה לפרסום בגוגל ותוכל לנהל עבורכם את הפרסום כך שתוציאו ממנו את המיטב.

איך יתרום לעסק תהליך הפרסום בגוגל?

תהליך הפרסום בגוגל קודם כל ימקד אתכם, הוא יאפשר לכם להבין מי הוא באמת קהל היעד שלכם ואל מי אתם צריכים לפנות. בנוסף, הוא יאפשר למי שמחפש אתכם למצוא אתכם בקלות, ויביא לכם עוד ועוד לקוחות. עם ניהול מקצועי של הקמפיין על ידי חברה עם ניסיון, כל מה שתצטרכו הוא לחזור לפונים אליכם, לתת להם שירותים או מוצרים איכותיים.

פרסום בגוגל יכול לעשות פלאים לעסק, הוא יכול לקחת עסק קטן ולהפוך אותו לגדול, הוא יכול לשלשל לעסק לא מעט מזומנים תוך זמן קצר אך שוב, התנאי הוא שהפרסום יהיה פרסום מקצועי.

 

גוגל פרסום קליק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד