י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

פיקוח נפש • ההזדמנות שלכם להציל את אוריאל הקטן

אוריאל בן ה-10 סובל ייסורים נוראיים וזקוק לעבור השתלת כליה בארה"ב, בעלות של 250,000 דולר • 'הועד העולמי' קורא לכם: פתחו את הלב ותרמו להצלת חייו

אוריאל בבית החולים
אוריאל בבית החולים



אוריאל, ילד שומר תורה ומצוות בן 10, סובל מאי ספיקת כליות סופנית ומצבו מתדרדר מיום ליום. 3 פעמים בשבוע, למשך 4 שעות, עובר אוריאל טיפולי דיאליזה מייסרים לצורך סינון הדם בגופו. אביו התנדב מיד לתרום עבורו כליה, אולם למרבה הצער של ההורים אין התאמה מושלמת כדי שהאבא יוכל לתרום לבנו כליה.

בשל כך, אוריאל הקטן חייב באופן מידי לעבור השתלת כליה בחו"ל. בהתייעצות עם גדולי המומחים הוחלט כי אוריאל חייב לטוס לארה"ב לצורך השתלה שתציל את חייו. עלות ההשתלה 250,000 דולר,למשפחתו של אוריאל אין את הסכום הנדרש לצורך מימון הניתוח. מצבם הכלכלי כל כך רע והמשפחה מיואשת לחלוטין.

בית הדין של הוועד העולמי, שכבר הטיס קרוב למאה חולים לניתוחים והשתלות, לא נתקל במקרה קשה ומזעזע כזה של ילד בן 10 שצורך מידי יום 10 כדורים שונים כדי לחיות. זוהי התקוה האחרונה של אוריאל והאור בקצה המנהרה המאוד חשוכה הזו.

אפשר להציל את חייו של אוריאל! אנא פיתחו את הלב ותירמו למענו. זוהי הזדמנות נדירה ובלעדית לתורמי הוועד העולמי לקיום מצוות מעשים טובים למען הצלת חייו של אוריאל.


לתרומות התקשרו עכשיו: 1-800-333-313 או ליחצו כאן
אוריאל פיקוח נפש הועד העולמי השתלת כליה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד