י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
התפטר מהממשלה

צפו: קבלת הפנים של יולי לשר שעורק לליכוד

השר יואב גלנט הגיש את התפטרותו מהממשלה בלשכת יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, שם זכה לקבלת פנים נרגשת מצד המארח | גלנט נטש ביממה האחרונה את הבית הפוליטי שלו - כולנו לטובת מפלגת השלטון

צפו: קבלת הפנים של יולי לשר שעורק לליכוד
גלנט ואדלשטיין צילום: באדיבות המצלם

עכשיו זה סופי: שר הבינוי והשיכון חה"כ יואב גלנט הגיש את התפטרותו מהכנסת ומהממשלה וכן ממפלגת כולנו, לקראת התמודדותו לכנסת ה-21 במסגרת סיעת הליכוד.

השר יואב גלנט נועד היום (שני) עם יו"ר כולנו השר משה כחלון בלשכתו בתל אביב, ובמפגש הוחלט שהשר יפרוש מתפקידו בכנסת ובממשלה.

ב'כולנו' מסרו הערב כי, "השר גלנט כיהן בממשלה כחבר קבינט מדיני ביטחוני ושר הבינוי והשיכון מטעם מפלגת כולנו. השר גלנט היה שותף למהפכה החברתית שהוביל השר כחלון בתחום הדיור ובמסגרתה הוטמעה תכנית מחיר למשתכן, נחתמו הסכמי גג בפריפריה ובמרכז, חודש פרויקט שיקום שכונות ונקנו אלפי דירות לטובת הדיור הציבורי".

ההתפטרות מגיעה לאחר שנראה כי באופן סופי גלנט צפוי להתמודד לכנסת הבאה במסגרת מפלגת הליכוד, וזאת לאחר שבשנה האחרונה נצפה גלנט במספר כינוסים מטעם פעילי הליכוד ברחבי הארץ.

השר משה כחלון אמר הערב כי "המהפכות החברתיות שהובלנו בארבע השנים האחרונות מהוות נדבך מרכזי בחוסן הלאומי ותורמים תרומה מכרעת לביטחון הכלכלי, התעסוקתי והחברתי של אזרחי מדינת ישראל. המרכזית שבהן היא 'מחיר למשתכן' שבמסגרתה 130,000 זוגות צעירים יוכלו לרכוש דירה במחיר הוגן ולהקים בית בישראל. אני מודה לשר גלנט על העבודה המשותפת ומאחל לו הצלחה בהמשך דרכו".

השר יואב גלנט אמר: "בשנים האחרונות זכיתי לשרת את הציבור בישראל כשר וכחבר קבינט, בהמשך ל 35 שנות שירותי בצה״ל. אני רואה עצמי ממשיך ותורם למדינת ישראל בעיקר בתחום בו עסקתי כל חיי - ביטחון ישראל וההגנה על הארץ ותושביה. ברצוני להודות לידידי שר האוצר משה כחלון ולחברי סיעת כולנו על שיתוף הפעולה וההובלה המשותפת של תחום הבינוי והשיכון ועל העשייה הכלכלית והחברתית למען החברה הישראלית".

יואב גלנט כולנו משה כחלון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד