י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
האזינו

"אבנר נתניהו עובד עם אביו של מחבל פלסטיני"

ברדיו 103FM נשמעה ביקורת חריפה על בנו של ראש הממשלה בשל העובדה כי עבד במחיצת אביו של מחבל | "היחידה לאבטחת אישים צריכה לבדוק את עצמה"

"אבנר נתניהו עובד עם אביו של מחבל פלסטיני"
אבנר נתניהו צילום: פלאש 90

כיצד ייתכן שאבנר נתניהו עבד בעברו עם אביו של מחבל? בתוכניתו של אראל סג"ל ברדיו 103FM שוחח עם אלחנן גרונר, 'הקול היהודי' שחשף שראש הממשלה ורעייתו אף הגיעו לבקרו במקום.

"אבא של מחבל, שביצע לפני שלוש שנים פיגוע דקירה ברעננה, עובד במגדניית דובשנית ברחוב הפלמ"ח בירושלים ופרסם בפייסבוק שלו גילוי אהדה לבנו המחבל. בעדותו בבית המשפט נחשף שאותה מגדנייה מוסרת אוכל לבית הנשיא ובנוסף התברר שבנו של ראש הממשלה, אבנר נתניהו, עבד שם בשנת 2018 למשך חצי שנה, אפילו אביו (בנימין נתניהו) הגיע עם רעייתו לבקר אותו במקום. נראה על פיו כמחדל רציני".

"מעורר סימני שאלה על מערך האבטחה והבדיקות שנעשות"

אראל לא הופתע מהפרסום לאחר מחדלים נוספים שנחשף אליהם ביחידת האבטחה של השב"כ: "בשנת 2009 חוקרים פרטיים עקבו אחרי ראש הממשלה אך מי שזיהה אותם היה ראש הממשלה בעצמו ולא יחידת האבטחה של השב"כ. גם סוגיית הנהג של יאיר נתניהו היא מחדל. הועסק נהג שהוא בעצם חוקר פרטי שהקליט את בנו של ראש הממשלה והפיץ את ההקלטה לתקשורת. אני תוהה אם הוא נכנס בכזו קלות לתפקידו אולי גם נכנסו גורמים עוינים נוספים דרך היחידות הללו. כעת אתה מציג שבקרבה של בנו של רה"מ נמצא אדם שבנו הוא מחבל ומביע אהדה למחבלים. זה מעורר סימני שאלה לגבי מערך האבטחה והבדיקות שנעשות".

אלחנן ציין כי הוא אף ניהל שיחה עם מנהל אותה מגדנייה וחשף שהסתיר ממנו את העובדה שהלך לבקר את בנו בבית החולים אחרי שנורה מירי רעולי פנים.

לדבריו, "הבעלים של המקום סיפר לי לאחרונה שבנו הצעיר (בן ה-12) נורה לאחרונה מירי חתונה הוא נסע לבקרו בבית החולים הדסה. התברר שהוא כלל לא נפגע מירי חתונה אלא צילם קבוצה של רעולי פנים מבצעים ירי באוויר וחטף קליע. ישר קפץ לי לראות מקרה החייל תומר חזן, השם ייקום דמו, שעבד במסעדה בבת ים עם ערבי שאחיו ישב בכלא עקב פיגוע שביצע".

יאיר נתניהו ראש הממשלה מחבל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד