כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
הסיסמה נחשפת > צפו

דרעי על המפץ: "נתקשה להקים קואליציה"

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי יוצא לתקשורת לראשונה מאז היציאה לבחירות, מביע דאגה מהמפץ בגוש הימין, חושף את סיסמת הבחירות ומסכם את הקדנציה החולפת | צפו בוידאו

דרעי על המפץ: "נתקשה להקים קואליציה"
דרעי צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

לאחר ששמר על שתיקה מאז ההכרזה על בחירות מוקדמות, יו"ר ש"ס השר אריה דרעי יוצא היום (שני) לתקשורת, משיק את סיסמת הבחירות של ש"ס - "באנו לעבוד" ומנצל את המומנטום לתקוף את הפיצול בימין בעקבות הקמת מפלגת 'הימין החדש', בראשות השרים איילת שקד ונפתלי בנט.

בדברים שהשמיע בישיבת הסיעה אמר השר דרעי כי, "הייתי בהרבה ממשלות, אם כחבר בממשלה או שהייתי גם מהצד מסתכל כחבר כנסת והייתי יושב ראש התנועה. זו הממשלה הטובה ביותר שהייתה לנו מבחינה חברתית, מבחינה כמובן של שמירת הסטטוס קוו. אני מברך את עצמנו שגם הממשלה הבאה תהיה ממשלה כזו. מאוד כואב לי שחברים בממשלה או מפלגות בממשלה זהו שהיו שותפים לאורך כל הקדנציה לכל ההחלטות של הממשלה, לכל מה שהתקדם שזה האחריות של כולם ביחד, ופתאום הם עכשיו נזכרים לתקוף את ראש הממשלה או את מידניות הממשלה. זה לא  הגון, זה לא פייר בלשון העם".

כאמור, השר אריה דרעי תקף את התנהלותם של השרים בנט ושקד כשאמר "אני מביע מורת רוח גדולה מאוד מהפיצולים שקורים, אני חושב שבסך הכל זה פוגע במשילות במדינת ישראל על ידי ריבוי מפלגות קטנות, עוד פיצול ועוד פיצול, הדברים האלה פוגעים. קשה מאוד יהיה להקים קואליציות עם כל כך הרבה מפלגות. לא סוד שאנחנו התנגדנו ואני הובלתי את ההתנגדות הזו להורדת אחוז החסימה, אני רואה מה שקורה כל יום ראשון בישיבת הממשלה ובישיבת ראשי המפלגות".

"חבל מאוד", הוסיף דרעי ואמר כי, "כל מערכת בחירות אנחנו עדים לעוד כמה מפלגות חדשות, לאווירה חדשה, בעיקר שזה מפלגות של איש אחד בלי איזה שהוא מסר אידיאולוגי, בלי לייצג קו מערכתי, וחבל על כך. מי שמשלם את המחיר אחר כך זו המשילות, הפוליטיקה והתדמית שלה".

דרעי טען עוד כי סיעת ש"ס צפויה לתמוך במועמדותו של בנימין נתניהו לראשות הממשלה כשלדבריו, "אנחנו מאוד מרוצים מהשותפות שהייתה לנו עם ראש הממשלה. בנימין נתניהו הוא המועמד שלנו לראשות הממשלה, אין לנו מועמד אחר. אנחנו נמליץ עליו, אבל אנחנו חוזרים ואומרים כי ראש הממשלה וראש הליכוד צריך הרבה שמירה בנושאים החברתיים, בנושאים הדתיים ובנושאים הלאומים - שמירת הסטטוס קוו מצד אחד ודאגה לחלשים. אלא שני הדגלים של ש"ס".

 

אריה דרעי ש"ס מפלגת הימין החדש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד