י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"אני לא בנאי" • צפו בתיעוד

השר דרעי תוקף בחריפות את ישי: "מורד במועצת חכמי התורה"

דרעי מתייחס לראשונה לאפשרות שישי יצטרף לשורות הבית היהודי לאחר המפץ בימין: "מה שהם יעשו פנימה זו הבעיה שלהם" • תוקף בחריפות את ישי: "מי שלא מקבל את מרות מועצת חכמי התורה ומורד בזה - אין לו מקום אצלנו בסיעת ש"ס • צפו בתיעוד מהדברים שאמר ל'בחדרי'

השר דרעי תוקף בחריפות את ישי: "מורד במועצת חכמי התורה"
דרעי צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, מתייחס לראשונה לאפשרות כי אלי ישי יחבור לסיעת "הבית היהודי" בעקבות המפץ במפלגות הימין ואומר ל'בחדרי חרדים' כי הוא לא מתערב בבעיות של הבית היהודי.

במענה לשאלת כתב 'בחדרי חרדים', ארי קלמן, אמר השר דרעי היום בישיבת הסיעה כי "מה שיקרה ב'בית היהודי' - והבעתי את דעתי שאני חושב שהפיצול היה מיותר  צר לי על זה - מה שהם יעשו פנימה זו הבעיה שלהם".

עוד אמר דרעי: "כמו שאני לא חושב שמסתובבים לי בתוך ש"ס, אני לא אוהב להתערב וכל אחד יעשה מה שהוא מבין. מה שהוא רוצה".

דרעי התייחס גם לאפשרות של שינויים בהרכב הרשימה לקראת הכנסת ה-21 ולאופציה כי יגאל גואטה ישוב לכנסת ואמר: "לגבי הרכב הרשימה של ש"ס מי ייכנס - חדשים או לא, יש לנו עוד הרבה הרבה זמן ובסוף מועצת החכמים תשב ותחליט. אני לא מביע את מחשובתיי".

השר דרעי נשאל עוד האם ינסה לקיים שיחות כדי להחזיק את אלי ישי לרשימת ש"ס ואמר: "מבחינתנו יש יסוד אחד של תנועת ש"ס. מה שמאחד את כולנו כאן זו שמיעה וציות טוטאלי למועצת גדולי התורה בזמן מרן הרב עובדיה יוסף ואח"כ מועצת חכמי התורה שמרן מינה אותם בראשות מרן ראש הישיבה הרב שלום כהן".

לדברי דרעי: "מי שלא מקבל את מרות מועצת חכמי התורה - אנחנו לא מפלגה של איחודים. אנחנו לא עושים עוד בלוק ועוד בלוק, אני לא בנאי - מי שמקבל את הדרך שלנו ברוך הבא. ומי שמורד בזה וחושב שיש לו מהות אחרת הוא לא יכול להיות אצלנו בסיעת ש"ס".

אריה דרעי אלי ישי שס הבית היהודי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד