י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
בפוסטים גלויים

הרופאה איחלה לתת תרופות לא נכונות ופוטרה

רופאה מוסלמית פוטרה ממרפאה בה עבדה, לאחר שפרסמה פוסטים אנטישמיים נגד יהודים, בהם כתבה בין הייתר, "הלוואי שאתן ליהודים את התרופות הלא נכונות"

הרופאה איחלה לתת תרופות לא נכונות ופוטרה
תרופות. אילוסטרציה צילום: pixabay

ד"ר לארה קולאב, רוקחת מוסלמית מקליבנד, פוטרה מעבודתה בקליניקה הרפואית בה עבדה, לאחר שצילומי מסך של איחולים מבחילים נגד יהודים שכתבה, החלו להסתובב ברשתות החברתיות, הדוקטור עבדה ב"קליבלנד קליניק" בקליבלנד אוהיו, ותמכה בארגון החרם נגד ישראל BDS.

על פי הדיווח באתר Yeshiva world news, מבדיקה שנעשתה מול הקליניקה, היא כבר פוטרה מעבודתה במרפאה, בחודש ספטמבר האחרון, היא הספיקה לעבוד שם מספר חודשים בודדים, עד שתושבי המקום פנו למרפאה והראו לבעלים מה כתבה הרופאה המוסלמית.

לאחר שפוטרה, היא מחקה את כל הפוסטים המבחילים שלה נגד יהודים, בין הפוסטים שכתבה היה כתוב, "הלוואי שאתן ליהודים את התרופות הלא נכונות". ועוד שלל פוסטים איומים נגד יהודים.

בימים האחרונים שוב החלו פוסטים שלה להסתובב ברשתות החברתיות, מה שהביא לפרסום הסיפור שוב, רק שהפעם הרופאה לא הצליחה להסתתר מהפרסום, וחשבון הטוויטר שלה נמחק.

בעלי הקליניקה פרסמו אתמול הודעה רשמית על המקרה, וכתבו "אנחנו פיטרנו את העובדת ברגע שנודע לנו על הדברים שכתבה, היא הספיקה לעבוד אצלנו מספר חודשים בודדים, וברגע שנודע לנו שהיא כתבה דברים נגד יהודים היא פוטרה".

יש לציין כי זוהי אחת מהקליניקות הגדולות בארצות הברית, שבאופן רשמי מאפשרת לעובדים ששומרים שבת לעבוד אצלה. אין בשורותיה שום אנטישמיות וישנם כמה חרדים העובדים בה לפרנסתם.

תרופות פיטורים אנטישמיות קליבלנד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד