י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
התחילו ברגל שמאל

הלילה: הגשר נחצה לשניים עם החוגגים • צפו

יש כאלה שהשנה הלועזית התחילה אצלם ברגל שמאל. ברוסיה קרס גשר עליו עמדו עשרות בני אדם, ככה"נ מעבר למשקל המותר, במנצ'סטר נדקרו שלושה בפיגוע טרור וביפן, נהג דרס ופצע שמונה 

הלילה: הגשר נחצה לשניים עם החוגגים • צפו
קריסת גשר ברוסיה צילום: צילום מסך

אתמול לאחר חצות ליל, התקיימו ברחבי העולם חגיגות לרגל כניסת השנה הלועזית 2019, כמידי שנה יחידות מיוחדות נגד טרור הועמדו בכוננות מחשש לפיגועי טרור כשהרחובות והאתרים עמוסים בבני אדם. בשנים קודמות אירעו פיגועי תופת גדולים, הפעם זה נראה שאירופה צלחה את הלילה כמעט ללא פגע.

אדם דקר שלושה בבריטניה

בבריטניה דווח כי שלושה בני אדם נדקרו אתמול בתחנת הרכבת "ויקטוריה" בעיר מנצ'סטר, אחד מהפצועים הוא שוטר, שני הפצועים האחרים הם גבר ואישה. על פי דיווחים בתקשורת הבריטית, הפצועים אינם בסכנת חיים.

הדוקר שנעצר בידי כוחות המשטרה טען כי עשה זאת בתגובה להתערבות צבאית של בריטניה במדינות מוסלמיות, החשוד שנעצר צעק "אללה אכבר" לפני שדקר. שוטרים השתלטו עליו עם אקדחי טייזר וגז מדמיע.

קריסת גשר ברוסיה

באירוע אחר, ברוסיה קרס גשר כשעליו חוגגים רבים, ככל הנראה יותר מהמשקל המותר. 13 בני אדם נפצעו כתוצאה מהקריסה, ועל פי הדיווחים ברוסיה, לא נשקפת סכנה לחייהם. הגשר שקרס נמצא בפארק 'גורקי' במוסקבה.

נהג דרס חוגגים ביפן

בטוקיו בירת יפן, נפצעו לפחות שמונה בני אדם, לאחר שנהג דרס חוגגים בבירה היפנית, לא דווח האם זה אירוע טרור או נהג שיכור, הנהג הדורס נעצר.

חגיגות קריסת גשר רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד