י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
פונה מהמעון במודיעין עילית

הפעוט שמעון חיים בן רחל נלחם על חייו

מקרה קשה הבוקר בעיר החרדית: פעוט כבן שנה אותר במעון, כשהוא אינו נושם כלל וללא דופק. צוות מד"א ביצע בו פעולות החייאה ופינה אותו במצב אנוש לבית החולים | העתירו לרפואתו השלימה

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: קבוצת מדברים תקשורת

פעוט כבן שנה איבד את ההכרה בבית מטפלת בעיר מודיעין עילית, ופונה לבית החולים תל השומר במצב קשה מאוד ותוך כדי פעולות החייאה. 

בשעות הבוקר המאוחרות (שלישי) איבד פעוט כבן שנה את הכרתו בבית מטפלת במודיעין עילית. צוותי מגן דוד אדום ואיחוד הצלה שהוזעקו למקום בדקו וגילו כי הפעוט אינו נושם וכלל לא מורגש דופק.

בעקבות כך הצוות הרפואי החל בביצוע פעולות החייאה על הפעוט, שכללו אמצעים רפואיים על מנת להשיבו לחיים ופינה אותו תוך כדי החייאה לבית החולים 'תל השומר', כשמצבו מוגדר אנוש.

הגולשים מתבקשים להעתיר בתפילה עבור הפעוט שמעון חיים בן רחל, לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל.

יצחקי קרויזר חובש ב'איחוד הצלה' שהשתתף בפעולות ההחייאה סיפר: "למוקד איחוד הצלה התקבלה שיחה מהמטפלת כי הפעוט נחנק תוך כדי האוכל ואיבד את ההכרה. הגעתי למקום בתוך כחצי דקה מקבלת הקריאה ויחד עם צוות ניידת טיפול נמרץ וחובשים נוספים ביצענו פעולות החייאה על הפעוט. לאחר מכן הוא פונה לבית החולים תוך כדי המשך פעולות החייאה במצב אנוש".

חובש רפואת חירום במד"א משה חמד סיפר: "הייתי בסמוך לפעוטון שכשקיבלתי את הדיווח על האירוע והגעתי למקום רכוב על אופנוע. הפעוט היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה וסיפרו לי שהוא איבד את הכרתו בזמן האוכל. ביצעתי בו יחד עם צוות הניידת טיפול נמרץ שהגיע במהירות למקום וכוננים נוספים פעולות החייאה והוא פונה במצב קריטי תוך כדי טיפול רפואי מציל חיים לבית החולים שם הרופאים ממשיכים להיאבק על חייו".

החייאה פעוט בן שנה אבדן הכרה מעון יום מודיעין עילית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד