י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
ניצחון לאורך כל הציר

לאחר ההפסד: יונה יהב יפרוש ממועצת העיר

כחודשיים לאחר ההפסד הצורב בתמיכת 'דגל התורה', ר"ע חיפה לשעבר יונה יהב, יפרוש בסוף השבוע גם ממועצת העיר | מדובר בניצחון מוחץ יותר ל'דגל התורה' שהצליחה להרחיק את יהב עוד יותר

לאחר ההפסד: יונה יהב יפרוש ממועצת העיר
ר"ע חיפה לשעבר, יונה יהב צילום: אהרן ברוך ליבוביץ

אחרי שהפסיד את הבחירות לעינת קליש-רותם, ראש עיריית חיפה לשעבר יונה יהב, צפוי לפרוש בסוף השבוע גם מתפקידו כחבר מועצת העיר.

יהב ששימש כראש העיר במשך 15 שנה, יודיע במסיבת עיתונאים על פרישתו ביום חמישי מחברות במועצת העיר חיפה ויפנה את מקומו לטובת הבאה בתור ברשימתו, סופי נקש בת ה-42 מקרית חיים.

יהב לא השתתף בשתי ישיבות מועצת העיר, שהתקיימו עד כה וטרם הושבע לחבר מועצת העיר מן המניין, לכן הוא צפוי לפרוש עם תחילת ישיבת המועצה הקרובה.

כזכור, בשנים האחרונות הובילו בסיעת 'דגל התורה', מלחמה נגד יונה יהב בשבתו כראש העיר השלישית בגודלה בישראל, מאבקים שסוקרו בהרחבה לאורך השנים ב'בחדרי חרדים', כשלטענתם יהב פגע בזכויות הציבור החרדי בעיר וגמרו אומר להדיחו מכס ראש העיר, מאבק שבסופו של דבר נשא פרי עם בחירתה של עינת קליש-רותם לראש העיר בתמיכת מאות מצביעים חרדים תושבי העיר.

זאת כאשר ש"ס ו'אגודת ישראל' הלכו דווקא עם יונה יהב, שהפסיד את הבחירות ברוב מוחץ.

מוקדם עדיין לדעת האם יונה יהב, יפרוש לגמרי מהחיים הציבוריים, או שמא קיבל הצעה ממפלגה כלשהי להצטרף אליה במירוץ לכנסת ה-21, לאחר שכבר כיהן בעברו כחבר כנסת, מטעם מפלגת 'העבודה' בכנסת ה-14.

יונה יהב פרישה מועצת העיר חיפה דגל התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד