י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
עצוב

תינוק חרדי נחנק מאוכל בפעוטון והלך לעולמו

בבית החולים תל השומר נקבע מותו של הפעוט שמעון חיים, שמוקדם יותר פונה מפעוטון במודיעין עילית, לאחר שככל הנראה נחנק

אמבולנסים של מד"א מחוץ לפעוטון
אמבולנסים של מד"א מחוץ לפעוטון צילום: תיעוד מבצעי מד"א

בשעות הצהריים, בסמוך לשעה 12:40 הוזעקו צוותי מד"א ואיחוד הצלה לפעוטון בשכונת ברכפלד בעיר מודיעין עילית, בעקבות דיווח על פעוט שאיבד את הכרתו, ככל הנראה תוך כדי אכילה.

כפי שדווח מוקדם יותר ב'בחדרי חרדים', הצוות הרפואי איתר את הפעוט כבן שמונה חודשים ללא דופק וללא נשימה והחל לבצע בו פעולות החייאה מצילות חיים, שכללו בין היתר שוקים חשמליים ומתן תרופות, על מנת להשיבו לחיים.

לאחר כחצי שעה של פעולות החייאה אינטנסיביות, פונה הפעוט לבית החולים תל השומר בניידת טיפול נמרץ של מד"א, תוך כדי המשך ביצוע פעולות מצילות חיים. עם הגעתם לבית החולים תל השומר, הוכנס הפעוט לחדר הלם, שם נמשכו מאמצי החייאה.

במהלך פעולות ההחייאה בבית החולים חזר הדופק, אולם לאחר כשעתיים איבד את ההכרה. הרופאים נאלצו בצער רב לקבוע את מותו של הפעוט, כאשר ההורים מקבלים את הבשורה האיומה בחייהם בצער גדול.

עם קבלת הדיווח במשטרת מחוז ש"י, החוקרים הוזעקו למקום והחלו בגביית עדויות מצוות הפעוטון ואיסוף ממצאים לברור נסיבות המקרה. בשעה זו הפעוט עובר בדיקת CT לאבחון נסיבות מותו. מיכאל גוטווין רכז המחלקה המשפטית של זק"א, עוקב אחר המקרה על מנת למנוע נתיחה שלאחר המוות, במידה ותהיה דרישה שכזו.

פעוטון איבוד הכרה פעוט נפטר מודיעין עילית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד