י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
צפו בוידאו

וקנין נכנס ללשכה ותקף: מי שסטה - נפגע

ח"כ יצחק וקנין נכנס היום ללשכתו במשרד לשירותי דת, אחרי שמינויו אושר אמש בכנסת | וקנין טען בנאומו: "כל מי שסטה מדעת תורה - נפגע" | צפו בוידאו

וקנין נכנס ללשכה ותקף: מי שסטה - נפגע
ח"כ וקנין צילום: באדיבות המצלם

ח"כ יצחק וקנין שמונה אמש לשר במקומו של דוד אזולאי, נכנס היום (רביעי) ללשכתו במשרד לשירותי דת וניצל את ההזדמנות לתקוף במרומז את השר לשעבר אלי יש

בנאומו התייחס ווקנין למינוי הקצר במשרד לשירותי דת ואמר, "הגם שזה לפרק זמן לא רב, טובה שעה אחת של תורה ומעשים טובים בעולם הזה מכל חיי העולם הבא. אפילו רגע אחד אצל הקב"ה זה עולם ומלואו".

"ולכן", ציין, "אני רואה בזה שליחות. אני מודה למרנן, מועצת חכמי התורה, שנתנו בי את אמונם, ובראשם ראש הישיבה, הגאון הגדול חכם שלום הכהן, שאתמול קיבלתי את ברכתו".

ווקנין הוסיף כי, "אני חושב שאם יש משהו שאני יכול לדבר עליו וגם אפיין את קודמי בתפקיד רבי דוד (אזולאי) ז"ל, שאני חושב שזה ייחודי וזאת אולי עצה לכל אדם בחיים, שאנחנו צריכים לדעת שאנחנו שלוחים של מרנן ורבנן".

"'ועשית ככל אשר יורוך' זה הקו שצריך להנחות אותנו. דווקא בתנועה שלי אני אומר ש'דעת תורה' היא היסוד הגדול ביותר לקיום התנועה ולקיום חברה. אנחנו מאמינים בתורתינו הקדושה", ציין השר הנכנס.

וקנין, מוותיקי חברי הכנסת בתנועת ש"ס אמר עוד, "אני מוותיקי הכנסת היום. לפעמים אתה נמצא במצב שאתה רואה שמקדמים מישהו ואתה אומר למה לא אני. אתה צריך לדעת בצורה ברורה שהכל מאיתו יתברך והוא גם קובע מתי הוא מחליף את התפקיד שלו".

וקנין תקף ברמז את השר לשעבר אלי ישי ואמר לנוכחים, "אני אומר את זה כי מי שמסתכל על התנועה שלנו רואה שלאורך כך הדרך יש דעת תורה, אלו שסטו מעט מדעת תורה - אין אחד שלא נפגע מזה, אנחנו צריכים לקבל עלינו את מה שאומרים לנו רבותינו".

יצחק וקנין השר לשירותי דת דעת תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד