י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"מחאה רועמת"

ליצמן מחזק את מנדלבליט: "עומדים לצידך"

סגן שר הבריאות יעקב ליצמן שיגר מכתב ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, בו הוא מחזק את ידיו בעקבות חילול קברו של אביו ומביע 'מחאה רועמת'

ליצמן מחזק את מנדלבליט: "עומדים לצידך"
ליצמן צילום: מרים אלסטר / פלאש 90

לאחר שמצבת קברו של אביו חוללה, סגן שר הבריאות יעקב ליצמן משגר מכתב חיזוק ליועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט ומחזק את רוחו תוך שהוא מביע 'מחאה רועמת'.

"קבל נא את מחאתי הרועמת על חילול קברו של אביכם ז"ל", כותב סגן השר ליועמ"ש תוך שהוא מציין כי, "היהדות הנאמנה שמאמינה בהישארות הנפש לא יכולה להישאר שוות נפש כאשר מתבצע חילול קבר כל שיהיה, ובפרט שמדובר ברצון למחאה – מחאה שאין לה שום מקום ושום סליחה וכפרה".

ליצמן כותב עוד למנדלביט, "אנחנו כיהודים מאמינים בני מאמינים מוחים על כל חילול קברים שנעשה בקצוות העולם ע"י פורעים אנטישמיים ואילו כאן במדינת היהודים המחאה חייבת להיות כפולה ומכופלת".

"לא נותר לי אלא לגנות גינוי חריף ואבקש להביא לידיעתך כי אנו עומדים לצידך על המעשה הנורא שנעשה, ואני בטוח כי הגורמים הממונים לא ינוחו עד אשר ימצאו את אותם חורשי רעה", מוסיף.

ליצמן מסיים את מכתבו ליועץ המשפטי, "ואני תפילה כי במהרה יקיצו שוכני עפר בביאת גואל צדקנו ואז נזכה לראות בנחמת ציון וירושלים ועיניך יגילו בנבואת יחזקאל הנביא ככתוב: ונתתי רוחי בכם וחייתם, והנחתי אתכם על-אדמתכם; וידעתם כי-אני ה' וגו'."

יעקב ליצמן אביחי מנדלבליט חילול קברים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד