ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

מה צפוי לנו בקיץ? טי שירט משודרג

הטי שירט הצבעוני יוביל באופנת-אביב קיץ 2012: הוא גם פרקטי וגם מייפה כל ערכת לבוש • טי שירט של פרחים וצבע, מבד כסוף או בגוון רגוע, מתחרה או בהדפסים שונים

מה צפוי לנו בקיץ? טי שירט משודרג



אחד מפריטי המפתח כפריט מוביל לקראת אביב קיץ 2012 היא חולצת הטי שירט, אך לא זו המוכרת לכולנו הנקראת בייסיק טי שירט.

העונה, הטי שירט שלנו עולה כיתה ונראית בסגנונות עשירים יותר, מתוחכמים וצבעוניים יותר.

למה הכוונה עולה כיתה?

עם מבול הפרחים בסגנון פרח המרגנית שיעוט עלינו לקראת הקיץ, בחנתי מקרוב עוד בדים והדפסים שיככבו בחניות האופנה שלנו.

טישירט בסגנון הדפסי הוואי - פרחים ונופים בסגנון הוואי בצבעוניות מרכזית של כחולים, ירוקים וצהובים על רקע לבן. טי שירט בסגנון זה יפה לשלב דווקא עם חצאית מחויטת, לדוגמה, כדי ליצור ניגודיות וסגנון מעניין לטון הכללי של חולצה מסוג זה, וזאת כדי לא להראות בת הוואי אמיתית.

טי שירט מתכתית - הבד הכסוף בסגנון מתכתי איתו נפגשנו לא מעט בחורף האחרון, יופיע גם על סוגים של טישירט מעוצבות להפליא הקיץ. טי שירט בסגנון זה נותנת את מירב תשומת הלב ואכן היא תהיה למעשה הפריט המרכזי בכל הופעה לבוש. שילוב אידיאלי יהיה לצרף לה פריטים פשוטים ורגועים עשויים מבדי כותנה, ויסקוזה או פשתן.

טי שירט המורכבת מכמה הדפסים - ערבוב של כמה הדפסים מעולם הפרחים והחי ע"ג חולצה אחת: פרחים וזברה, כמה סוגי פרחים ביחד או גם ערבוב של נקודות בצבעוניות מתחלפת או מדורגת (מהכהה לבהיר). עם חולצת טי שירט בסגנון זה, טוב יהיה לצרף כחלק תחתון באחד מהצבעים הנמצאים בחולצה וזאת על מנת לשמור על סולידיות ואיפוק מסוים כניגוד משלים לאותו "רעש" שהחולצה יוצרת.

טי שירט תחרה - העונה נצפה בהרבה פריטים עשויים בדי תחרה. הטי שירט העשויה תחרה מתכתבת עם סגנון מהודר, רומנטי ונשי גם יחד. התחרות יופיעו הקיץ במיוחד בגווני הפסטל הרכים כחלק הרמוני של הבד. אפשרות טובה ללבוש טי שירט מסוג זה עם חלק תחתון כמו למשל: חצאית עפרון, חצאית מקסי מבדי שיפון, פליסה או משי, או כמובן לצוות לה חצאית מחויטת רחבה כדי להשלים את המראה המהודר.

אביזרים משלימים - אם החולצה עשויה מבד שכולו אמירה, לא כדאי לצרף אביזרים גדולים הקרובים לחלק חזית הגוף.

כדאי לענוד צמידים גדולים משלימי הופעה ועגילים צמודים לאוזן.

התיק והנעל יהיו בצבעוניות משלימה כחלק מצבע החולצה הנבחרת עליכן, או באחד מהצבעים הנתונים בהדפס החולצה עצמה.

סטייליסטית אישית

אכן, העונה כדאי לשים לב ולרכוש טי שירט משודרגת ולאט לאט לצאת מביגוד בייסיקי מידי, ספורטיבי מידי ומשעמם. מספיק טישירט אחת מעניינת והופעת הלבוש משתנה למעניינת יותר, שמחה ונשית.

אם בכל זאת בא לכם להתפנק באופן אישי ביום סטיילינג אישי, כזה שתוכלו ללמוד על מבנה גופכם, אזורים טובים יותר ופחות, כיצד לטשטש או להדגיש אזורים אלו או אחרים בגופכם, מהם הצבעים הנכונים לכם? כיצד משתמשים וכמה באביזרי אופנה? וכיצד הנעל בונה סגנון אחר בכל פעם מחדש? כל זאת ועוד טיפים ייחודיים רק לכם, אשמח לתת ביום כיף זה.

סטייליסטית אישית, הינו רעיון מקורי למתנת יום הולדת, יום כיף עם חברה - ללמוד לקנות ולהתלבש אחרת.

אפשרות לאבחון ארון הבגדים (באזורי המרכז בלבד), שדרוג המלתחה האישית, נפוי ובניית סטים חדשים בתוספת אביזרים מהמלאי הקיים, ועריכת רשימת "קניות" מומלצת להמשך.

אורית לבה, סטייליסטית 0546332463

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד