י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בשיא התמימות > הגברת לא חשדה בכלום

הגנב ביקש מהשכנה סכין יפני וכפפות ופרץ לבית המשפחה החרדית

גנב מתוחכם ואישה תמימה. אתמול נפרץ ביתם של משפחה חרדית בירושלים. הגנב לא הסתבך יותר מדי והתמזל מזלו שנפל על אישה תמימה בצורה חריגה. הוא נקש על דלת השכנה ביקש סכין יפני וכפפות וקיבל | פרץ לבית גנב תכשיטים וחפצים יקרי ערך והותיר הרס רב • כל הפרטים

הגנב ביקש מהשכנה סכין יפני וכפפות ופרץ לבית המשפחה החרדית
צללית. אילוסטרציה צילום: unsplash

נשמע כמו קומדיה משעשעת: אתמול (רביעי) בשעות הצהריים נפרץ ביתם של משפחה חרדית בירושלים, הגנב המתוחכם הגיע לבנין ברחוב הצבי באזור רוממה ורוקן להם את הבית מחפצי ערך ותכשיטים בשווי עשרות אלפי שקלים.

בן משפחה מספר ל'בחדרי חרדים' על הגניבה: "הגיע אדם חילוני לבניין, ניגש לשכנה שגרה דלת ממול, שאל אותה אם יש לה כפפות, הוא סיפר לה שאחד השכנים השאיר לו הרבה כסף על הגג, כסף שהוא חייב לו, שאלה אותו, האם מי מבני המשפחה נמצא בבית, והגנב השיב לה "לא - הם כבר יצאו לעבודה, אצטרך לקחת את הכסף לבד", האשה בשיא תמימותה לא חשדה בכלום, נתנה לו כפפות לטקס, לאחר שאמר לה כי מאד מלוכלך על הגג".

"אחרי כמה דקות הוא חוזר, הוא ביקש ממנה סכין יפני, כדי לפרוץ את הגישה לבית של השכן דרך הגג, מאחר ותקרת גבס הפריע לו, האשה משום מה לא הבינה שמשהו פה מוזר, ונתנה לו", מספר בן המשפחה ל'בחדרי חרדים'.

"הגנב נכנס לבית המשפחה החסידית, וגנב תכשיטים וחפצי ערך, הוא קרע בגדים ומעילים עם הסכין יפני בשווי אלפי שקלים, ללא שום הגיון, הוא חתך את הספות בבית, השחית את כל הבית, ויצא משם עם שלל רב ונעלם".

"בשעות אחר הצהריים, חזרה האם לביתה עם הילדים, הילד בן ה-5 עלה לדירה כדי לפתוח את הבית, רץ חזרה לאמא שלו למטה, ושאל אותה בתדהמה, "מי הפך לנו את הבית", כל הבגדים מהארונות היו על הרצפה, הגג היה שבור כשהחדר מלא בחתיכות גבס של הגג".

בן המשפחה מספר, כי "המשפחה תגיש היום תלונה למשטרה, השוטרים שהיו אתמול במקום גבו עדות מהמשפחה, הורו לאב המשפחה להגיע למגרש הרוסים בכדי להגיש תלונה".

על פי בן המשפחה, האב הלך להגיש תלונה, אך השוטרים אמרו לו לחזור היום, כי יקח הרבה זמן, מאחר ויש הפגנות בירושלים, והמשטרה עסוקה עם ההפגנות".

המשטרה אישרה ל'בחדרי חרדים' את פרטי המקרה והבהירה כי היום התלונה תתקבל מאת האב והיא תעשה את מרב המאמצים לאתר את הגנב.

גנב פריצה סכין כפפות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד