כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
המתקפות מבית מתעצמות

כבל מחריף את הטונים נגד גבאי וקורא לו לפנות את מקומו

גבאי ממשיך להיות שק החבטות לאחר שנפרד מציפי לבני בצורה הכי מכוערת ומרושעת שרק ניתן לתאר | ח"כ איתן כבל מהוותיקים והבכירים בתנועה קורא לו "לשקול לפנות את מקומו הראשון" | מדוברות המפלגה נמסר, "החתרנות של איתן כבל איננה דבר חדש" | כרגיל, הם מספקים את ההצגה הכי טובה בעיר

כבל מחריף את הטונים נגד גבאי וקורא לו לפנות את מקומו
איתן כבל/אבי גבאי צילום: יונתן זינדל/נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

הקרב בתוך מפלגת 'העבודה' מתעצם ובפומבי. לאחר שצוטט אתמול ח"כ בכיר במפלגה ב'ישראל היום', "אין לי ספק שאם הייתה דרך חוקתית ומנגנונית להעיף את גבאי ולתת את ההובלה למישהו אחר היו עושים את זה מזמן, ובטח לאור מה שהוא עשה אתמול", היום יש כבר מי שלא חושש לומר דברים חריפים יותר בשידור.

חה"כ איתן כבל מבכירי המפלגה יוצא במתקפה חזיתית נגד היו"ר אבי גבאי, בעקבות ההיפרדות מציפי לבני והירידה בסקרים, תוך שהוא קורא לגבאי לוותר על מקומו הראשון.

חה"כ איתן כבל פתח ושיחזר את רגעי הדרמה שהתחוללה בסיעת 'המחנה הציוני' (לשעבר), בעת שיו"ר המפלגה הודיע על הפיצול מציפי לבני; "הגעתי לסיעה ואני לא רואה את ציפי לבני, אני מבין כבר מהעוזרים שלי שמתחוללת דרמה, בעת שאני נמצא בדרכי לישיבת הסיעה", כך שיחזר היום כבל בראיון לעמית סגל וירון דקל בגל"צ.

"מפלגת העבודה היא לא אופציה שניה עבורי, היא לא אופציה מזדמנת - זה הבית שלי שהוא בסכנת חורבן, כך אני הרגשתי, כך ראיתי את הדברים האלה".

"מה שקרה בישיבת הסיעה זה במקום להציג אלטרנטיבה הם קיבלו תוכנית ריאלטי של 'האחות הגדולה פרק ההדחה', בטלוויזיה זה מביא רייטינג, אבל בפוליטיקה זה מביא שיימינג וקריסה בסקרים", הוסיף ותקף.

כבל סיפר כי, "אבי גבאי שאל את דעתי לגבי פירוק השותפות עם ציפי, אבל הפצרתי בו שלא לעשות זאת, כי בדרך כלל בחיים הפוליטיים היא לא מעלה אותנו בסקרים יותר מידי, אבל הדחתה עלולה להיות מכה קשה ולצערי זה בא לידי ביטוי אתמול בסקרים".

"אני יודע שאני עלול לשלם מחיר פוליטי בפריימריז", הצהיר כבל ואמר, "אבל אבי גבאי חייב להתעשת בעניין הזה, שמי יוביל את הגוש לא חשוב, צריך להבין שיש לנו סיכוי נדיר להחלפת שלטון הימין וממשלת נתניהו".

לדברי כבל; "אני אומר בצורה מאוד ברורה גבאי צריך לשקול לפנות את מקומו הראשון, אני לא מוכן לראות את המפלגה שהייתי בה כל חיי וחטפתי מכות רבות, איך היא תגווע ורק בגלל העומד בראשה שתמכתי בו. הוא מבין שאם הוא היה בעולם העסקי הוא מזמן היה מניח את המפתחות אם לא היו מדיחים אותו".

במפלגת העבודה הגיבו לדבריו החריפים של כבל ומסרו: "החתרנות של איתן כבל איננה דבר חדש. כבל הוא שיאן הכן ולא, הדברים והיפוכם ואף היפוכו של היפוך".

אבי גבאי מפלגת העבודה בחירות 2019 איתן כבל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד