י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בהוראת הרבי

חריג: נכדי האדמו"ר מבעלזא במסעות בעולם

בפקודת הקודש: נכדיו של הרבי מבעלזא, ר' שלום רוקח, ר' אברהם שמואל צבי ור' אלימלך נתן נטע, יוצאים למסעות חיזוק, בכדי לעורר את החסידים לקראת ההתרמה ההמונית 

נכדי הרבי מבעלזא. צילום: משה גולדשטיין
נכדי הרבי מבעלזא. צילום: משה גולדשטיין

המוני חסידי בעלזא ברחבי תבל דרוכים, עם היוודע הבשורה המשמחת על מסעם של נכדי האדמו"ר מבעלזא, היוצאים להביא את דבר סבם הגדול לחסידים הפזורים ברחבי הארץ והעולם. 

נכדיו של האדמו"ר יופיעו בשורת כינוסי 'והכן לבבם' בכל ריכוזי חסידות בעלזא, לקראת ההתרמה הגדולה 'לבבנו אליו' שתתקיים בימים שני ושלישי פר' בשלח, ח'-ט' שבט, במערך עולמי ענק ורחב היקף, במסגרתו נרתמים אלפי חסידי בעלזא בכל מקומות מושבותיהם לגייס סכומים עצומים ממכריהם וידידיהם למען החזקת התורה.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי הכינוסים יתקיימו בכל ריכוזי החסידות: באירופה יופיע הנכד הגדול הרבי שלום רוקח, אשר יפאר את המעמדים בלונדון, מנצ'סטר ואנטוורפן ויביא את דברי סבו. הנכד השני הרב אברהם שמואל צבי (הרשל'ה) רוקח, יפאר את המעמד במונטריאול שבקדנה ובשבת ישהה בארה"ב. הנכד השלישי, הרב אלימלך נתן נטע רוקח, ינאם בכינוסים שיתקיימו בארץ.

כזכור, הרה"צ רבי אהרן מרדכי רוקח - בן הרבי, המריא לארה"ב לביקור בזק, במהלכו השתתף בכינוס אלפי חסידי בעלזא שנערך בניו גרז'י ביום ראשון האחרון, לקראת המגבית הגדולה.

הנכד ר' אברהם שמואל צבי רוקח מגיע היום לארה"ב

הנכד ר' אלימלך נתן נטע רוקח בכינוס העסקנים אמש בירושלים

חסידות בעלזא הרב שלום רוקח אברהם שמואל צבי רוקח קמפיין התרמה מסעות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד