י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
על מה ולמה?

פרסום ראשון: ח"כ מוזס נקרא בדחיפות לעיירת הנופש של הרבי

חבר הכנסת מנחם אליעזר מוזס, נציג חסידות ויז'ניץ ב'יהדות התורה' שדיווחנו, כי לא ימשיך לכנסת ה-21 ויוחלף בנציג צעיר אחר, נקרא מהרגע להרגע אל מעון הנופש של הרבי השוהה בבריטניה, מוזס כחסיד וותיק לא שאל שאלות והמריא אמש אל הרבי שיקיים שבת סגורה למקורבים 

פרסום ראשון: ח"כ מוזס נקרא בדחיפות לעיירת הנופש של הרבי
מנחם אליעזר מוזס עם הרבי מויז'ניץ צילום: שוקי לרר

פרסום ראשון: בעוד 'בחדרי חרדים' דיווח כי נציג ויז'ניץ בכנסת חבר הכנסת מנחם אליעזר מוזס, צפוי להתחלף בקדנציה הבאה בנציג צעיר, מוזס נקרא לשהות את השבת הקרובה  בצל רבו בעיירת הנופש חלדודנא בבריטניה.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי ‏הרבי מויז'ניץ הזמין את נציגו בכנסת חה"כ מוזס לשהות במחיצתו בשבת בעיירת הנופש חלדודנא, במסגרת שבת סגורה וזאת בהתרעה קצרה, כאשר מוזס המריא אמש מישראל.

‏לא ברור מה עומד מאחורי הנסיעה הבהולה של מוזס, האם מדובר בהכרת הטוב על הפעילות של הנציג בעשר השנים האחרונות בכנסת, או שמא הרבי מתכוון לשנות החלטתו.

ל'בחדרי חרדים' נודע עוד כי הרבי מויז'ניץ ישוב ביום שני למעונו בקרית ויז'ניץ.

כזכור, 'בחדרי חרדים' דיווח לראשונה כי בחסידות הוחלט, כי יעקב טסלר, מי ששימש כנציג החסידות בעיריית אשדוד ובשנים האחרונות גם כיועצו של סגן השר ליצמן, צפוי להחליף את מוזס בכנס,ת לאחר ששימש כנציג הסיעה המרכזית וחסידות ויז'ניץ במשך כעשור שנים.

טסלר הגיש אתמול (חמישי) את התפטרותו ממשרד הבריאות, שם שימש כיועצו של ליצמן וזאת בשל הוראות נציג שירות המדינה כי מי שבכוונתו להתמודד לכנסת, עליו לפרוש משירות המדינה, 93 יום קודם הבחירות.

מנחם אליעזר מוזס הרבי מויז'ניץ חלדודנא בחירות 2019 יעקב טסלר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד