י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הצלחה מעל המצופה

לאחר הקמפיין הטהור: קידוש המוני בחסידות

חסידות דושינסקיא רשמה הישג עצום, כשעברה ללא שימוש באינטרנט, את סכום ההתרמה ההמונית | בשבת יחגגו קידושים גדולים בכל בתי המדרשות של החסידות בארץ ובעולם

החפ"ק עם הטלפונים בקמפיין ההתרמה בדושינסקיא. צילום: שלומי טריכטר
החפ"ק עם הטלפונים בקמפיין ההתרמה בדושינסקיא. צילום: שלומי טריכטר

קמפיין המצ'ינג של חסידות דושינסקיא "שלא יבש המעיין", שנמשך 36 שעות נסגר בלילה האחרון, עם סכום של 11,860,498 ₪ שנאספו מ - 19,436 תורמים, לאחר שהיעד המקורי עמד על 10 מיליון שקל ללא אתר אינטרנט וזאת בהוראתו של הרבי שנחשפה כזכור ב'בחדרי חרדים' לראשונה. 

בעקבות ההצלחה, יערכו השבת בכל ריכוזי חסידות דושינסקיא, קידושי ענק בבתי המדרשות של החסידות ובפרט בבית המדרש הגדול ברחוב שמואל הנביא, לשם הוזמנו עשרות סירי קוגל ובניגוד לתקנות הרבי, להגיש בקידושים רק קוגל אטריות, הפעם הוזמן בהוראתו גם קוגל תפוחי אדמה. 

הקמפיין שכלל עמדות טלפוניות בלבד, ללא מחשב, כשסכום ההדבקה שמוכפל מודבק מידי פעם עם פתק בלבד. התורמים מסרו את מספר כרטיסי האשראי ורוב התרומות נעשו באמצעות נדרים פלוס ואף זכה לכינוי קמפיין על טהרת הפילטר. 

המכפילים של הקמפיין היו משפחת הנגידים, הרבסט, גאלד, המחותנים - יענקל פלדמן ואליש אנגלנדר, שפירא, גומבו, הרצוג - קדם, הרצוג מאוסטרליה, שיינבערגער, קארפונקל, ועוד..

לפני הקמפיין הוחלט ע"י ארגון נשי דושינסקיא בנשיאות הרבנית תליט"א, לחלק לכל נשות ובנות הקהילה תהילים המחולק, למען הצלחת המגבית.

כשהקמפיין הגיע ליעד מעל המצופה בשעה 00:00, עם הגיעה הבשורה מחדר הבקרה, שעברו את היעד והגיעו לסכום של כמעט 12 מיליון שקלים, פרצו קולות של שירה ושמחה בחפ"קים, והפעילים הנמרצים הרימו את המנהלים לתשואות ניצחון. המנהל ר' יוסף צבי ניילנדר נשא נאום הודאה והלל ואמר, "הודו להשם כי טוב כי לעולם חסדו, שנה הבאה נביא 40 מיליון".

לאור ביטול המצ'ינג, יצא בנו בכורו של האדמו"ר הרה"צ רבי אהרן שמואל דושינסקיא - ראש הישיבה, בליווי מנהל המוסדות באלעד הרב משולם ניילנדר, לביקור בזק בלונדון להתרים את נדיבי העם. 

אלה שהתרימו מעל 36,000 שקלים, יזכו להשתתף במסע מיוחד עם האדמו"ר, אל ערש הולדת חצר הקודש דושינסקיא- חוסט בצ'כוסלובקיה, לפקוד את ציון המהר"ם שיק, ולמעלה בקודש מרנא ה'חתם סופר' בפרעשבורג.

בחורי הקיבוץ 'היכל יהושע' שהתחייבו על סך 150,000 שקלים כדי לקיים 'לעשות רצון צדיק', הובטחה להם שבת במחיצת הרבי באתרא קדישא מירון.

דושינסקיא קמפיין התרמה גיוס המונים מצינג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד