י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
"השמאל החדש"

השרה שקד תוקפת: "גנץ הוא פייק ימין"

השרה איילת שקד באירוע בקיסריה: "הקרב הפוליטי בבחירות האלה יהיה בין הימין החדש בראשות שקד ובנט לשמאל החדש של גנץ"

השרה שקד תוקפת: "גנץ הוא פייק ימין"
הרמטכ"ל לשעבר רא"ל בני גנץ צילום: תומר נויברג, פלאש 90

בשיחה עם אטילה שומפלבי באירוע "הזירה" בקיסריה, אמרה שרת המשפטים איילת שקד: "הקרב הפוליטי בבחירות האלה יהיה בין הימין החדש בראשות שקד ובנט לשמאל החדש של גנץ, ואנחנו ננצח אותו.

לדברי השרה: " 'הימין החדש' מהווה גשר בין כל חלקי העם, עם אידיאולוגית ימין מובהקת. כמו שעשינו שינויים מרחיקי לכת במערכות המשפט והחינוך, אנחנו מבקשים את אמון העם להמשיך במהפכות החשובות האלו גם אחרי הבחירות".

את הביקורת לגבי המינויים של שקד לבית המשפט העליון, שרת המשפטים הגדירה כ"חלולה" - "אם ממנים שופטים אקטיביסטים זה בסדר ואם ממנים שופטים שמרנים זה לא בסדר?".

לדבריה, "כשנכנסתי לבית המשפט הוא לא היה מאוזן. שמתי לעצמי כיעד מספר אחת למנות שופטים מקצועיים ומעולים עם תפיסת עולם שמרנית, ואני שמחה שהצלחתי בכך.

היתה לי הזכות הגדולה שבקדנציה שלי התחלפו שישה שופטי עליון. שופטים מצוינים, מקצועיים, והאופי של ביהמ"ש הוא יותר שמרן ממה שהיה לפני כמה שנים".

שקד תקפה גם את הצביעות משמאל, שאנשיו אפשרו מתקפות חריפות על שופטים שמרנים ולא הגנו עליהם: "הייתה ביקורת מאוד מאוד חריפה משמאל על פסיקות של שופטים שמרנים ואיכשהו לא שמעתי את מגני בית המשפט שומרים מפני התקפות אלו".

השרה הוסיפה: "ביקורת היא כמובן לגיטימית, אבל לא צריך לדרדר את השיח. חשוב לשמור על ביקורת עניינית".

בהתייחסה ליועץ המשפט לממשלה אמרה שרת המשפטים שקד: "השרים עבדו איתו לאורך השנים ואני בטוחה שכולם יסכימו איתי שמדובר באדם ישר, מקצועי ואחראי, ואני סומכת על שיקול דעתו".

בני גנץ איילת שקד שמאל מפלגת הימין החדש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד