י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בן גביר במתקפה חריפה

השב"כ בלחץ והוא מפזר ספינים נגד החשודים

עו"ד בן גביר תוקף בחריפות את השב"כ בעקבות הפרטים שחשף על הנערים: "אבישי רביב חזר שנית?" • לפיד תוקף את נתניהו: 

השב"כ בלחץ והוא מפזר ספינים נגד החשודים
עו"ד איתמר בן גביר צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

עו"ד איתמר בן גביר תוקף בחריפות את הודעת השב"כ מהערב ובה צילום של דגל ישראל וצלב קרס שמקורות בשב"כ טענו שנתפס אצל החשודים.

לדברי עו"ד בן גביר: "היינו כבר במספר דיונים בבית המשפט ומעולם החוקרים לא ייחסו לנחקרים את החזקת הדגל עם הסמל המתועב".

"היה לי ברור היום אחרי שבית המשפט רמז לשב"כ שלמעשה אין חומר בתיק כי זה היה רק שאלה של זמן עד לספין של דוברי שב"כ ואכן ספין זה לא איחר לבו".

לדברי עו"ד בן גביר הוא מתכוון לפנות כבר הערב בהתראה לפני לשון הרע לאנשי שירות הביטחון הכללי על לשון הרע שהפיצו כנגד החשודים.

"כשהשב"כ בלחץ", אומר בן גביר, "כל הדרכים כשרות ולכן נשמע בימים הקרובות ספינים נגד החשודים שהם אנטי ציונים וכדומה, בפועל מדובר בילדים טובים שאוהבים את מדינת ישראל". 

באשר לדגל מוסר העורך דין כי הוא אינו מכיר את הפרטים, אך לדבריו לא יתפלא אם מדובר בעבודה של שירות הביטחון הכללי או מי מטעמו.

"אני זוכר היטב כיצד שתלו את סוכן השב"כ רביב שהניף שלטי אס אס והכתים ציבור שלם. איני יודע האם זה המקרה, אבל מוכרח להודות שהעיתוי של הוצאת ההודעה, והלחץ שהשב"כ נמצא בו, עשויים להוביל אותם לטעות שוב וכפי שטעו בפרשת אבישי רביב, הם יעשו זאת גם כעת".

כזכור, מוקדם יותר דווח ב'בחדרי חרדים' כי בחומרים אשר אותרו במהלך חקירת החשודים בשב"כ, נמצא  סרטון המתעד שריפה של דגל ישראל ע"י חלק מהעצורים בפרשיה. וכן נתפס בחדרו של אחד העצורים דגל ישראל ועליו הכתובת "מוות לציונים" לצד איור של צלב קרס.

בתוך כך, במפלגת 'יש עתיד' תקפו את שרי ממשלת נתניהו על שתיקתם נוכח הביקורת על השב"כ:

"ממשלה שאף אחד מהחברים בה לא נעמד לצד השב"כ בעקבות הפרשה של הטרור היהודי, לא ראוים לשבת סביב שולחן מקבלי ההחלטות".

"זה נכון פי כמה כשמדובר בראש ממשלה שהשב"כ נמצא תחת האחריות הישירה שלו. 'יש עתיד' מחזקת את ידי לוחמי ועובדי השב"כ. אתם סלע הבטחון והדמוקרטיה שלנו".

איתמר בן גביר שב"כ עצורים טרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד