י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
פרסום ראשון

זה האיש שמינתה 'דגל' לנהל מו"מ עם פרוש

הקרח נשבר והשיחות החלו לצאת לדרכן באופן רשמי. ל'בחדרי חרדים' נודע כי מנהל מטה 'דגל' סניף בירושלים, ירד לאלעד כדי לנהל את המשא ומתן הקואליציוני מטעם התנועה מול ראש העיר הנבחר בפעם השנייה ישראל פרוש

זה האיש שמינתה 'דגל' לנהל מו"מ עם פרוש
מרקוביץ' ופעילי 'דגל' עם היוודע התוצאות צילום: באדיבות המצלם

פרסום ראשון: ב'דגל התורה' מתכוונים להאיץ את שיחות המו"מ ביניהם, לבין ראש העיר ישראל פרוש ומינו את הבכיר בתנועה - שבתאי מרקוביץ, לנהל את השיחות מטעמם.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי מרקוביץ שהיה חלק בצוות המו"מ גם בעיר ירושלים, צפוי לרכז מטעם סיעת 'דגל התורה' את שיחות המשא ומתן מול ראש העיר פרוש.

מרקוביץ המשמש כמנהל סניף 'דגל התורה' בירושלים והיה חלק מהנהלת מטה התנועה בבירה, נמנה בין מקרוביו של חבר הכנסת אורי מקלב, ירד לשטח בימים האחרונים ואף שוחח אמש טלפונית עם ראש העיר ישראל פרוש.

כזכור, מאז סיום מערכת הבחירות באלעד, נמצאים 'דגל התורה' וש"ס בנתק מוחלט עם ראש העיר ישראל פרוש, כאשר לאחרונה הוחלט לצאת במו"מ משותף של 'דגל' וש"ס מול ראש העיר הנבחר ברוב של 56% מהקולות.

בישיבה שהתקיימה לפני כשבועיים בביתו של הדיין הגר"י סילמן, יחד עם חבר וועדת הרבנים המקומית הגר"י פרידמן, חה"כ אורי מקלב והשר אריה דרעי, הוחלט על שיתוף פעולה בשיחות המו"מ מול ראש העיר פרוש.

שבתאי מרקוביץ משא ומתן אלעד ישראל פרוש דגל התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד