י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

חברי ועדת הרבנים של איחוד הצלה סיירו במוקד הבינלאומי של הארגון

חברי ועדת הרבנים של איחוד הצלה, ערכו ביקור מיוחד  במוקד החירום הבינלאומי של איחוד הצלה • רבני איחוד הצלה עמדו מקרוב על פעילות המוקד ודרך הזנקת המתנדבים בחול ובשבת ושיבחו את ההקפדה של הנהלת איחוד הצלה

חברי ועדת הרבנים של איחוד הצלה סיירו במוקד הבינלאומי של הארגון
ביקור הרבנים במוקד צילום: נתי אוסטרי ומשה אריאלי

חברי ועדת הרבנים של איחוד הצלה, ערכו ביקור מיוחד  במוקד החירום הבינלאומי של איחוד הצלה. בביקור השתתפו חברי הוועדה הגאון רבי שריאל רוזנברג שליט״א והגאון רבי אריה דביר שליט״א כמו כן נכחו בסיור מזכיר ועדת הרבנים הרב ישעיהו קרליץ, מנהל אגף הלכה באיחוד הצלה הגאון רבי יעקב רוזנברג, סמנכ״ל הארגון לייזר היימן, הגאון הרב נפתלי הירש ורכז ההלכה הגאון הרב נפתלי הלפרין. בביקור עלו שאלות הלכתיות בנוגע להזנקת כוננים בשבתות ובמועדים ובנוסף דרכי פעולה עם מערכת השליטה החדשה אשר הוטמעה  בימים אלו בארגון.

רבני איחוד הצלה עמדו מקרוב על פעילות המוקד ודרך הזנקת המתנדבים בחול ובשבת ושיבחו את ההקפדה של הנהלת איחוד הצלה, על המאמצים הרבים אשר מושקעים בכך שפעילות הצלת החיים אשר מתבצעת על ידי אלפי המתנדבים המסורים בכל רחבי הארץ תהיה על פי כל כללי ההלכה וללא חילולי שבת מיותרים.

סמנכ״ל איחוד הצלה סיכם את הביקור ״איחוד הצלה חרט על דגלו מחד להגיע לכל אדם הזקוק לסיוע חירום רפואי בזמן הקצר ביותר ויחד עם זאת על פי כללי ההלכה המסורה מדור דור. הנהלת הארגון יחד עם חברי ועדת הרבנים מוודאת שכלל הפעילות נעשית בצורה הטובה ביותר, תוך מתן מענה הלכתי לכלל הסיטואציות המתעוררות כל העת, מטבע הדברים, ובעקבות השינויים הרבים שעובר מערך הזנקת המתנדבים בימים אלו.

איחוד הצלה רבנים מוקד בינלאומי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד