ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

בשל שורת כשלים: השריף היהודי פוטר

השריף היהודי סקוט ישראל רשם שורת כשלונות במגוון אירועים שעמדו תחת פיקודו ובשל כך פוטר בידי מושל פלורידה הפרו-ישראלי

 בשל שורת כשלים: השריף היהודי פוטר
השריף צילום: משטרת פלורידה

מושל פלורידה פיטר את השריף היהודי סקוט ישראל, לאחר מספר אירועים בהם כשלו השוטרים שתחת פיקודו.

המושל החדש רון דה-סנטיס שנבחר בנובמבר האחרון, הביע עמדות פרו-ישראליות מובהקות, הוא תמך בהעברת שגרירות ארצות הברית לירושלים והבטיח להלחם בארגוני החרם על ישראל.

המושל פיטר את השריף היהודי, לאחר ביקורת קשה שספג מצידן של המשפחות שהילדים שלהם נרצחו בטבח נורא שאירע לפני שנה בבית הספר בו למדו.

על פי הדיווח באתר 'גלר ריפורט', נגד השריף נטען בעבר כי הוא מינה בשנת 2015 את נזאר חאמזי להיות סגן השריף שלו, וסקוט ישראל אישר לו ללמד במסגד רדיקלי את המתפללים כיצד להשתמש ברובים.

כאמור, נגד השריף עלו בשנה האחרונה טענות רבות על תפקוד לקוי, לצד העובדה שכשל לפני שנה בטבח הנורא.

כזכור, כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', לפני כשנה תלמיד לשעבר בבית הספר ביצע ירי ב־14 בפברואר 2018, בשעה 14:40 (שעון מקומי) בבית הספר התיכון ע"ש מארג'ורי סטונמן דאגלס, היורה ניקולאס קרוז שמו, טבח והרג 17 תלמידים ומורים, מתוכם חמישה יהודים - ארבעה תלמידים ומורה אחד.

הכעס של ההורים היה על כך ששוטר שהוצב מחוץ לבית הספר לא נכנס פנימה אלא הסתתר מאחורי מחסה, ורק כשהגיע תגבורת נכנסו שוטרים למקום, מצלמות האבטחה הוכיחו כי במשך 4 דקות, עד להגעת כוחות ראשונים למקום - הוא לא עשה דבר כדי לעצור את הטבח הנורא.

השריף סקוט ישראל, הודיע על ההחלטה להשעות את השוטר סקוט פיטרסון לאחר בדיקה מצלמות. בנוסף, עדים טענו כי ראו אותו לא עושה דבר, השוטר עצמו הודה שלא עשה דבר - והוא פוטר מיידית.

השריף ישראל הוסיף ואמר כי מצפיה בסרטון עולה שפיטרסון הגיע לצדו המערבי של בניין 12, שם התרחש מרבית ההרג, הוא תפס עמדה להתגוננות אבל "מעולם לא נכנס".

עוד עולה כי פיטרסון עמד מחוץ לבניין במשך יותר מארבע דקות במהלך הירי, שנמשך כשש דקות עד שהיורה עזב את הנשק וניסה להימלט מהמקום, מלבד להודיע במכשיר הקשר על הירי פיטרסון לא עשה דבר.

פלורידה כשלונות פוטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד